vytisknout velikost písma Test jazdenky Peugeot 301: novodobý žiguli?

Kompaktný štvordverový sedan Peugeot 301 sa s ohľadom na svoju výbavu, ponuku priestoru a cenu zdá byť zaujímavou voľbou. Je to celkom nové auto, napriek tomu sme podrobili testu jazdenky jedno z prvých vyrobených vozidiel so zážihovým štvorvalcom a najvyššou výbavou.
Test jazdenky Peugeot 301: novodobý žiguli?
Zoznam kapitol
  1. Peugeot 301 v kocke
  2. Narodenie dvojčiat, Testované vozidlo
  3. Na technickej prehliadke, Ľúbivý na pohľad…
  4. … praktický vo vnútri, Pobyt na palube, Na ceste
  5. A vystupujeme, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria (74x foto)

Trojpriestorové štvordverové sedany to v strednej a západnej časti Európy nemajú ľahké, napriek tomu je tu stále dosť automobiliek, ktoré sa nimi pokúšajú osloviť najmä záujemcov o relatívne priestranný a slušne vyzerajúci automobil za dostupné peniaze. A keď už ide o peniaze, možno predpokladať, že prijateľnej cene zodpovedá aj úroveň spracovania. Práve preto sme tentoraz v autobazáre AAA Auto vybrali relatívne nový voz a boli sme zvedaví, ako sa na ňom dva roky prevádzky a 40 000 km prejavili.

Peugeot 301 príjemne prekvapil úrovňou jazdného komfortu, ktorú bohužiaľ trochu zrážajú zbytočne krátke prevody. "Tisícšesťstovka" s výkonom 115 koní by určite zniesla prevody trochu dlhšie, takto ale pri 130 km/h točí na päťku plných 3 700 ot./min. a je hlučná. Výbava najvyššej úrovne Allure je dostatočne bohatá, horšie už to bolo pri hodnotení dielenského spracovania, pričom pohľad pod voz nás doslova vydesil... Ale pekne poporiadku.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY