vytisknout velikost písma Test jazdenky Peugeot 301: novodobý žiguli?

Kompaktný štvordverový sedan Peugeot 301 sa s ohľadom na svoju výbavu, ponuku priestoru a cenu zdá byť zaujímavou voľbou. Je to celkom nové auto, napriek tomu sme podrobili testu jazdenky jedno z prvých vyrobených vozidiel so zážihovým štvorvalcom a najvyššou výbavou.
Test jazdenky Peugeot 301: novodobý žiguli?
Zoznam kapitol
  1. Peugeot 301 v kocke
  2. Narodenie dvojčiat, Testované vozidlo
  3. Na technickej prehliadke, Ľúbivý na pohľad…
  4. … praktický vo vnútri, Pobyt na palube, Na ceste
  5. A vystupujeme, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria (74x foto)

Trojpriestorové štvordverové sedany to v strednej a západnej časti Európy nemajú ľahké, napriek tomu je tu stále dosť automobiliek, ktoré sa nimi pokúšajú osloviť najmä záujemcov o relatívne priestranný a slušne vyzerajúci automobil za dostupné peniaze. A keď už ide o peniaze, možno predpokladať, že prijateľnej cene zodpovedá aj úroveň spracovania. Práve preto sme tentoraz v autobazáre AAA Auto vybrali relatívne nový voz a boli sme zvedaví, ako sa na ňom dva roky prevádzky a 40 000 km prejavili.

Peugeot 301 príjemne prekvapil úrovňou jazdného komfortu, ktorú bohužiaľ trochu zrážajú zbytočne krátke prevody. "Tisícšesťstovka" s výkonom 115 koní by určite zniesla prevody trochu dlhšie, takto ale pri 130 km/h točí na päťku plných 3 700 ot./min. a je hlučná. Výbava najvyššej úrovne Allure je dostatočne bohatá, horšie už to bolo pri hodnotení dielenského spracovania, pričom pohľad pod voz nás doslova vydesil... Ale pekne poporiadku.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY