vytisknout velikost písma Test jazdenky Mitsubishi Lancer 1,8i Sportback: cena za originalitu

Na prvý pohľad nezaprie gény legendárneho Eva X, ale inak je to celkom obyčajné auto. A niekedy plné protikladov. Vyskúšali sme päťdverový Sportback z roku 2009.
Test jazdenky Mitsubishi Lancer 1,8i Sportback: cena za originalitu
Zoznam kapitol
  1. Lancer v kocke
  2. Dlhé čakanie, Ponuka verzií, Evo X a Ralliart
  3. Testované vozidlo, Na technickej prehliadke, Športové gény
  4. Praktický, ale s výhradami, Pracovisko šoféra, Na ceste
  5. Verdikt, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria (+ 74x foto)

Sedan Mitsubishi Lancer aktuálnej generácie s prívlastkom "Sports" oslávil svoju premiéru na detroitskom autosalóne v roku 2007, no päťdverový hatchback, označený Sportback, sa na európske trhy dostal až na začiatku roka 2009. Sportback je trochu prekvapivo o 15 mm dlhší ako Sports Sedan a svojimi rozmermi stojí na samom hornom konci nižšej strednej triedy.

V porovnaní s vtedajšou Škodou Octaviou II je Lancer Sportback o 13 mm dlhší a má o plných 57 mm dlhší rázvor náprav, ponúka však prakticky polovičný objem batožinového priestoru (v základnom usporiadaní).

V autobazáre AAA Auto sme tentoraz k testu ojazdeného auta vybrali strieborný Sportback s motorom 1,8i/105 kW, ktorý bol svojho času najvýkonnejším atmosféricky plneným motorom pre rad Lancer. Voz sme si samozrejme opäť dôkladne preklepli po technickej stránke, ale hlavne nás zaujímalo, čím zatiaľ posledný z rodu Lancer dokáže osloviť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY