vytisknout velikost písma Test jazdenky Honda Legend: excentrik na pomedzí svetov

Kúpiť si ojazdenú Hondu Legend? To je šialenstvo. Napriek tomu nakoniec nájdete veľa dôvodov, prečo takú bláznivú vec urobiť...
Test jazdenky Honda Legend: excentrik na pomedzí svetov
Zoznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Genéza, Kratší, no aj tak väčší, Testované vozidlo
  3. Technická prehliadka, Vyspelá technika, Bezkonkurenčná štandardná výbava
  4. Na palube, Za volantom, Na ceste
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogaléria

Táto Honda Legend sa na našom trhu objavila v polovici roku 2006 a vo svojej štvrtej generácii sa mala konečne výrazne presadiť proti zavedenej nemeckej konkurencii. Nakoniec sa jej to až tak úplne nepodarilo, napriek tomu vybavená k tomuto zámeru bola dokonale. V štandarde prinášala aj prvky, ktoré konkurencia niekedy neponúkala ani za príplatok, bol tu znamenitý pohon všetkých kolies SH-AWD, adaptívny tempomat, ventilovaná sedadlé a veľa ďalšieho.

K dispozícii bol jediný motor v podobe šesťvalca s objemom 3,5 l a výkonom takmer 300 koní, no vozidlo vďaka svojej hmotnosti dychberúcou dynamikou neoplývalo, zato vynikalo veľmi vysokou spotrebou. V hustej mestskej premávke jazdí pohodlne na 18 l/100 km a pod hranicu 10 l/100 km ho nemožno zraziť prakticky v žiadnom normálnom jazdnom režime. Tieto skutočnosti priniesli priepastný prepad na poli ojazdených áut, ktorý naopak nahráva prípadnému záujemcovi o použitý automobil. V AAA Auto sme si k testu jazdenky vybrali automobil z roku 2007 a ​​tu sú naše skúsenosti.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY