vytisknout velikost písma Test jazdenky Ford S-Max 2.0 TDCi: oteckov sen

Ford S-Max sa stal revolúciou. Európskemu publiku sa pokúsil ukázať, že praktické MPV vie jazdiť ako kvalitné osobné auto. A podarilo sa...
Test jazdenky Ford S-Max 2.0 TDCi: oteckov sen
Zoznam kapitol
  1. Ford S-Max v kocke
  2. Bod zlomu, Ponuka verzií, Testované vozidlo
  3. Technická prehliadka, Hlavne diesely…, Ako si vybrať?
  4. Praktik, Na ceste
  5. Záver, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria (80x foto)

Len pred niekoľkými dňami na parížskom autosalóne oslávila svoju premiéru druhá generácia modelu Ford S-Max, pri tejto príležitosti sa ponúka zaspomínať na tú prvú. Tá bola predstavená spolu so spriazneným modelom Galaxy v roku 2006 v Ženeve. Kým Galaxy vychádzala z rovnomenného konceptu z Frankfurtu v roku 2005, S-Max sa stal reminiscenciou štúdie SAV Concept prezentovanej o niekoľko mesiacov skôr v Ženeve. Zatiaľ čo v prípade predchádzajúcej generácie Galaxy sa pre tento model stalo partnerstvo s Volkswagenom nakoniec vlastne požehnaním, rozhodnutie vydať sa v roku 2006 vlastnou cestou bolo pre Ford skutočnou výhrou. 

Autá Ford S-Max a Galaxy patria teraz na trhu s ojazdenými MPV medzi veľmi vyhľadávané, donedávna drahé autá sa totiž s odstupom času stávajú prístupné širokému spektru zákazníkov. Ceny najstarších S-Maxu začínajú na hodnote 5 tisíc eur, pričom prakticky všetky sú osadené vznetovými motormi 1,8 a 2,0 TDCi. K testu jazdenky sme teraz v autobazáru AAA Auto vybrali sedemmiestny S-Max s motorom 2,0 TDCi, ktorý bol vyrobený v roku 2007 a ​​na tachometri niesol hodnotu mierne nad hranicou 130 000 km. Pokúsili sme sa zistiť, ako s odstupom času tento konkrétny voz funguje a čo prípadnému zákazníkovi ponúkne. Samozrejme aj tentoraz sme si riadne posvietili na jeho technický stav...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Záujemcovia o lacnejšiu alternatívu skôr automaticky volili Defender, lenže ten už si dnes nekúpite. Okrem Jeepu Wrangler je tak Professional posledným zástupcom svojho druhu.

16. 5. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY