vytisknout velikost písma Test jazdenky Chevrolet Cruze 1,8i: internacionál sa lúči

Model Cruze sa stal jedným zo symbolov razantných kvalitatívnych zmien juhokórejských automobilov. Ako sa jazdí s štyri roky starým vozidlom a porciou 83 000 km na tachometri?
Test jazdenky Chevrolet Cruze 1,8i: internacionál sa lúči
Zoznam kapitol
  1. Chevrolet Cruze v kocke
  2. Smrť z milosti, Ako išiel čas
  3. Cruze verzus Octavia, Testované vozidlo
  4. Na technickej prehliadke, Hmatateľný pokrok, Za volantom
  5. Verdikt, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria

Keď sme vám v máji 2009 ako prvý ponúkli test vtedy nového sedanu Chevrolet Cruze 1,6i, bolo už jasné, že sa doba zmenila. S juhokórejskými automobilmi bolo skrátka treba začať počítať už nie ako s obyčajným extrémnym variantom pre tých, ktorí idú výhradne po nízkej cene. Cruze v európskej nižšej strednej triede doplnili ďalšie juhokórejské typy Kia Ceed zo Slovenska (2006) a Hyundai i30 z Českej republiky (2007) a rovnako ako jeho konkurenti bol strihaný výrazne bližšie vkusu európskeho zákazníka než ich predchodcovia.

Chevrolet Cruze zaujal robustným a originálnym dizajnom, vďaka ktorému pôsobil dojmom väčšieho a drahšieho vozidla. V brnenskom dílerstve AAA Auto sme tentoraz vybrali sedan so strednou výbavou LS a výkonnejším z dvoch ponúkaných zážihových motorov. Najazdených mal na začiatku našich skúšok 82 000 km.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY