vytisknout velikost písma Test jazdenky BMW 750Li: Osemvalcová pohoda za cenu holej Fabie

Iste, servisné náklady vás môžu priviesť na mizinu, ale ak nemáte úplne obmedzený rozpočet a budete trpezliví pri hľadaní kvalitnej jazdenky, je toto úplne skvelá kúpa.
Test jazdenky BMW 750Li: Osemvalcová pohoda za cenu holej Fabie
Zoznam kapitol
  1. Ojazdené BMW 750Li: Úvod
  2. Ojazdené BMW 750Li: Čo od neho čakať
  3. Ojazdené BMW 750Li: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdené BMW 750Li: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdené BMW 750Li: Verdikt
  6. Fotogaléria: BMW 750Li E66

Existuje mnoho spôsobov, ako minúť 9 tisíc eur za auto. Môžete si ísť kúpiť úplne nové, ktoré ale bude pravdepodobne len s veľmi chudobnou výbavou a tým najslabším trojvalcovým motorom pod kapotou, navyše nebude asi príliš dobre jazdiť. Ak ale chcete niečo dobre vybaveného a dynamicky schopného, môžete ísť do autobazáru a zaobstarať si osemvalcovú limuzínu s bohatou výbavou a výkonom 367 koní.

Už vás počujem, ako namietate, že toto sa predsa vôbec nedá porovnávať, že to sú jablká a hrušky a že prevádzkové náklady osemvalcovej limuzíny prémiovej značky budú doslova brutálne. Áno, môžu byť, ale aj nemusia. Záleží na tom, aké auto si kúpite a akú má za sebou históriu. A keď vás zaujíma luxusná limuzína s veľkým benzínovým motorom, asi práve nepatríte do kategórie klientov "chcem to najlacnejšie, čo máte, a keď mi z toho vyberiete koberčeky a rezervu, dáte mi zľavu?".

Čo je kľúčové

  • Kontrola vozidla so skúseným mechanikom

  • Dôkladná testovacia jazda

  • Jasný pôvod a prehľadná servisná história

  • Hladký chod automatickej prevodovky

  • Nastavená geometria a vyvážené kolesá

  • Bezproblémová funkcia základnej elektroniky

V prospech prestížnej osemvalcovej limuzíny hovorí aj niečo úplne iné. Tieto autá tu už čoskoro nebudú. Než ale zoberiete odvahu a rozbijete prasiatko, mali by ste vedieť, čo vás pri kúpe (a hneď po nej) v prípade takéhoto auta čaká.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY