vytisknout velikost písma Test jazdenky BMW 750Li: Osemvalcová pohoda za cenu holej Fabie

Iste, servisné náklady vás môžu priviesť na mizinu, ale ak nemáte úplne obmedzený rozpočet a budete trpezliví pri hľadaní kvalitnej jazdenky, je toto úplne skvelá kúpa.
Test jazdenky BMW 750Li: Osemvalcová pohoda za cenu holej Fabie
Zoznam kapitol
  1. Ojazdené BMW 750Li: Úvod
  2. Ojazdené BMW 750Li: Čo od neho čakať
  3. Ojazdené BMW 750Li: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdené BMW 750Li: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdené BMW 750Li: Verdikt
  6. Fotogaléria: BMW 750Li E66

Existuje mnoho spôsobov, ako minúť 9 tisíc eur za auto. Môžete si ísť kúpiť úplne nové, ktoré ale bude pravdepodobne len s veľmi chudobnou výbavou a tým najslabším trojvalcovým motorom pod kapotou, navyše nebude asi príliš dobre jazdiť. Ak ale chcete niečo dobre vybaveného a dynamicky schopného, môžete ísť do autobazáru a zaobstarať si osemvalcovú limuzínu s bohatou výbavou a výkonom 367 koní.

Už vás počujem, ako namietate, že toto sa predsa vôbec nedá porovnávať, že to sú jablká a hrušky a že prevádzkové náklady osemvalcovej limuzíny prémiovej značky budú doslova brutálne. Áno, môžu byť, ale aj nemusia. Záleží na tom, aké auto si kúpite a akú má za sebou históriu. A keď vás zaujíma luxusná limuzína s veľkým benzínovým motorom, asi práve nepatríte do kategórie klientov "chcem to najlacnejšie, čo máte, a keď mi z toho vyberiete koberčeky a rezervu, dáte mi zľavu?".

Čo je kľúčové

  • Kontrola vozidla so skúseným mechanikom

  • Dôkladná testovacia jazda

  • Jasný pôvod a prehľadná servisná história

  • Hladký chod automatickej prevodovky

  • Nastavená geometria a vyvážené kolesá

  • Bezproblémová funkcia základnej elektroniky

V prospech prestížnej osemvalcovej limuzíny hovorí aj niečo úplne iné. Tieto autá tu už čoskoro nebudú. Než ale zoberiete odvahu a rozbijete prasiatko, mali by ste vedieť, čo vás pri kúpe (a hneď po nej) v prípade takéhoto auta čaká.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY