vytisknout velikost písma Test jazdenky Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka do 10 tisíc eur

Nepostačuje roadster rodinným potrebám? Toto Audi by mohla byť relatívne dostupná cesta, ako odviezť rodinu a zároveň nepoľaviť z požiadaviek na dynamiku.
Test jazdenky Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka do 10 tisíc eur
Zoznam kapitol
  1. Ojazdené Audi S4 Avant: Úvod
  2. Ojazdené Audi S4 Avant: Úvod Audi S4 Avant: Čo od neho očakávať
  3. Ojazdené Audi S4 Avant: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdené Audi S4 Avant: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdené Audi S4 Avant: Verdikt
  6. Ojazdené Audi S4 Avant: Fotogaléria

To sa tak niekedy stane, že z ničoho nič očakávate príchod prvého potomka. Zrazu ale zistíte, že je vaše kupé alebo kabriolet úplne k ničomu. Lenže čo potom? Predsa len tak nezľavíte z požiadaviek na dynamiku a nebudete voziť rodinu nudným naftovým MPV. Môže to znieť ako klišé, ale túto dilemu riešilo veľa ľudí. Dokonca aj ja sám.

ojeté Audi S4 Avant (20).JPGojeté Audi S4 Avant (28).JPGojeté Audi S4 Avant (32).JPGNa prvý pohľad je to len obyčajné rodinné kombi. Absencia krídel, výduchov na kapote a červených značiek robí z Audi S4 Avant skutočne nenápadné rýchle auto, ktoré vytrestá nepozorné Porsche. Navyše sa Audi robilo aj s použiteľným automatom

V rodine som si síce BMW M3 E46 udržal, ale dlho som bojoval s myšlienkou, či by som si predsa len nemal kúpiť nejaké praktickejšie rodinné auto. Práve Audi S4 Avant bolo jedným z kandidátov, ktorým inak skvelú emtrojku nahradiť. Predsa len je to poriadny päťmiestny kombík a nie len nepraktické kupé, do ktorého sa nedá poriadne namontovať detská sedačka.

Čo je kľúčové

  • Hľadajte originálne nevytuningované auto s jasnou históriou a minulosťou
  • Dôkladná kontrola vykonaná špecialistom
  • Nastavenie podvozku a investície do nových originálnych alebo odporúčaných dielov
  • Preventívna investícia do repasu automatickej prevodovky
  • Preverenie funkcie pohonu všetkých kolies
  • Vyčlenenie peňazí na pravidelný servis a radšej aj na poistenie

Dobre som ale urobil, že som si klasického bavoráka nechal. Ďalej sa pokúsim vysvetliť, prečo je Audi S4 síce solídne, ale rozhodne nie športové auto. Avšak ak vás kúpa rýchleho nenápadného kombíku láka, nie je toto zlá cesta, ako minúť necelých desať tisíc eur. Musíte ale vedieť, do čoho idete a s množstvom vecí musíte počítať. Tak si poďme ojazdené Audi S4 Avant s osemvalcom predstaviť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY