vytisknout velikost písma Test jazdenky Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka do 10 tisíc eur

Nepostačuje roadster rodinným potrebám? Toto Audi by mohla byť relatívne dostupná cesta, ako odviezť rodinu a zároveň nepoľaviť z požiadaviek na dynamiku.
Test jazdenky Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka do 10 tisíc eur
Zoznam kapitol
  1. Ojazdené Audi S4 Avant: Úvod
  2. Ojazdené Audi S4 Avant: Úvod Audi S4 Avant: Čo od neho očakávať
  3. Ojazdené Audi S4 Avant: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdené Audi S4 Avant: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdené Audi S4 Avant: Verdikt
  6. Ojazdené Audi S4 Avant: Fotogaléria

To sa tak niekedy stane, že z ničoho nič očakávate príchod prvého potomka. Zrazu ale zistíte, že je vaše kupé alebo kabriolet úplne k ničomu. Lenže čo potom? Predsa len tak nezľavíte z požiadaviek na dynamiku a nebudete voziť rodinu nudným naftovým MPV. Môže to znieť ako klišé, ale túto dilemu riešilo veľa ľudí. Dokonca aj ja sám.

ojeté Audi S4 Avant (20).JPGojeté Audi S4 Avant (28).JPGojeté Audi S4 Avant (32).JPGNa prvý pohľad je to len obyčajné rodinné kombi. Absencia krídel, výduchov na kapote a červených značiek robí z Audi S4 Avant skutočne nenápadné rýchle auto, ktoré vytrestá nepozorné Porsche. Navyše sa Audi robilo aj s použiteľným automatom

V rodine som si síce BMW M3 E46 udržal, ale dlho som bojoval s myšlienkou, či by som si predsa len nemal kúpiť nejaké praktickejšie rodinné auto. Práve Audi S4 Avant bolo jedným z kandidátov, ktorým inak skvelú emtrojku nahradiť. Predsa len je to poriadny päťmiestny kombík a nie len nepraktické kupé, do ktorého sa nedá poriadne namontovať detská sedačka.

Čo je kľúčové

  • Hľadajte originálne nevytuningované auto s jasnou históriou a minulosťou
  • Dôkladná kontrola vykonaná špecialistom
  • Nastavenie podvozku a investície do nových originálnych alebo odporúčaných dielov
  • Preventívna investícia do repasu automatickej prevodovky
  • Preverenie funkcie pohonu všetkých kolies
  • Vyčlenenie peňazí na pravidelný servis a radšej aj na poistenie

Dobre som ale urobil, že som si klasického bavoráka nechal. Ďalej sa pokúsim vysvetliť, prečo je Audi S4 síce solídne, ale rozhodne nie športové auto. Avšak ak vás kúpa rýchleho nenápadného kombíku láka, nie je toto zlá cesta, ako minúť necelých desať tisíc eur. Musíte ale vedieť, do čoho idete a s množstvom vecí musíte počítať. Tak si poďme ojazdené Audi S4 Avant s osemvalcom predstaviť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY