vytisknout velikost písma Test Jaguar F-Type S Coupé: Vďaka za neho!

Jaguar F-Type s uzavretou dvojdverovou karosériou je viac než len najšportovejší Jaguar za niekoľko dekád. Aj napriek čiastkovým chybám je to ozajstné auto pre vodiča a vítané rozšírenie ponuky športových kupé, s ktorými si jazdu skutočne užijete.
Test Jaguar F-Type S Coupé: Vďaka za neho!
Zoznam kapitol
  1. Jaguar F-Type S Coupé v kocke
  2. Testované auto; Porovnanie s Porsche 911
  3. Vzhľad; Interiér; Pozícia za volantom
  4. Motor, prevody zvuk; Prvé metre za volantom
  5. V ostrom tempe; Technické údaje
  6. Kompletná fotogaléria

Nerobíme si ilúzie, že jazdné vlastnosti, či zážitok z jazdy všeobecne dnes niekoho zaujímajú. Drvivá väčšina zákazníkov F-Type Coupé sa pre neho nepochybne rozhodne pre jeho neobyčajne zvodný vzhľad, imidž medzinárodného playboya alebo kombináciu oboch. A keď už ich bude niečo zaujímať, potom hlavne ľahké ovládanie a bezproblémové spolužitie v každodennej prevádzke. Tá hŕstka ostatných ale objaví v uzavretom F-Type vodičský nástroj, akých na dnešnom trhu vo veľkom ubúda. Čo mu do chladne účinnej deväťstojedenástky aktuálnej generácie snáď chýba na schopnostiach, doháňa divokým charakterom zo starej školy. Nepochybne dôvod k oslave.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY