vytisknout velikost písma Test Jaguar F-Type S Coupé: Vďaka za neho!

Jaguar F-Type s uzavretou dvojdverovou karosériou je viac než len najšportovejší Jaguar za niekoľko dekád. Aj napriek čiastkovým chybám je to ozajstné auto pre vodiča a vítané rozšírenie ponuky športových kupé, s ktorými si jazdu skutočne užijete.
Test Jaguar F-Type S Coupé: Vďaka za neho!
Zoznam kapitol
  1. Jaguar F-Type S Coupé v kocke
  2. Testované auto; Porovnanie s Porsche 911
  3. Vzhľad; Interiér; Pozícia za volantom
  4. Motor, prevody zvuk; Prvé metre za volantom
  5. V ostrom tempe; Technické údaje
  6. Kompletná fotogaléria

Nerobíme si ilúzie, že jazdné vlastnosti, či zážitok z jazdy všeobecne dnes niekoho zaujímajú. Drvivá väčšina zákazníkov F-Type Coupé sa pre neho nepochybne rozhodne pre jeho neobyčajne zvodný vzhľad, imidž medzinárodného playboya alebo kombináciu oboch. A keď už ich bude niečo zaujímať, potom hlavne ľahké ovládanie a bezproblémové spolužitie v každodennej prevádzke. Tá hŕstka ostatných ale objaví v uzavretom F-Type vodičský nástroj, akých na dnešnom trhu vo veľkom ubúda. Čo mu do chladne účinnej deväťstojedenástky aktuálnej generácie snáď chýba na schopnostiach, doháňa divokým charakterom zo starej školy. Nepochybne dôvod k oslave.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY