vytisknout velikost písma Test Jaguar F-Type S Coupé: Vďaka za neho!

Jaguar F-Type s uzavretou dvojdverovou karosériou je viac než len najšportovejší Jaguar za niekoľko dekád. Aj napriek čiastkovým chybám je to ozajstné auto pre vodiča a vítané rozšírenie ponuky športových kupé, s ktorými si jazdu skutočne užijete.
Test Jaguar F-Type S Coupé: Vďaka za neho!
Zoznam kapitol
  1. Jaguar F-Type S Coupé v kocke
  2. Testované auto; Porovnanie s Porsche 911
  3. Vzhľad; Interiér; Pozícia za volantom
  4. Motor, prevody zvuk; Prvé metre za volantom
  5. V ostrom tempe; Technické údaje
  6. Kompletná fotogaléria

Nerobíme si ilúzie, že jazdné vlastnosti, či zážitok z jazdy všeobecne dnes niekoho zaujímajú. Drvivá väčšina zákazníkov F-Type Coupé sa pre neho nepochybne rozhodne pre jeho neobyčajne zvodný vzhľad, imidž medzinárodného playboya alebo kombináciu oboch. A keď už ich bude niečo zaujímať, potom hlavne ľahké ovládanie a bezproblémové spolužitie v každodennej prevádzke. Tá hŕstka ostatných ale objaví v uzavretom F-Type vodičský nástroj, akých na dnešnom trhu vo veľkom ubúda. Čo mu do chladne účinnej deväťstojedenástky aktuálnej generácie snáď chýba na schopnostiach, doháňa divokým charakterom zo starej školy. Nepochybne dôvod k oslave.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY