vytisknout velikost písma Test Infiniti Q50 2.2d Sport: exot s príliš známym srdcom

Je skvelé, keď sa v dnešnej unifikovanej dobe objaví vozidlo, ktoré je schopné vyniknúť. Škoda len, že všadeprítomná globalizácia tento skvelý dojem môže nakoniec tak trochu pokaziť...
Test Infiniti Q50 2.2d Sport: exot s príliš známym srdcom
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q50 v kocke
  2. Internacionálny útok, Vlastnou cestou, Testované vozidlo
  3. Na prvý pohľad, Na palube, Za volantom
  4. Ďalšia minimalizácia…?, K štartu pripraviť…, Na ceste
  5. Elektronické riadenie skutočností!, A vystupujeme, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria

Infiniti Q50 je vynikajúcim vozidlom, ktoré je v Európe postavené proti modelom BMW 3, Mercedes-Benz triedy C a Audi A4. Ide o konzistentne pôsobiaci celok, ktorý kombinuje svojrázny dizajn na špici súčasných trendov značky Infiniti, resp. Nissan, s moderným usporiadaním ovládacích a kontrolných prvkov a rozsiahlou bezpečnostnou a komfortnou výbavou.

Rad Q50 nie je nijako závratne drahý, začína na 31 tisícoch eur, čo mu umožňuje efektívne konkurovať zavedenej konkurencii najmä nemeckých prémiových značiek. K dispozicii je u nás ale len v dvoch verziách, pokiaľ teda nechcete platiť 47 tisíc eur za hybrid s šesťvalcom 3,5 l (VQ35HR), jediným variantom zostáva vznetový štvorvalec Mercedes - Benz 2,2 l (OM651). Infiniti Q50 však ponúka celú škálu bezpečnostných a asistenčných prvkov v užívateľsky znamenite ovládateľnom balení.

Ba čo viac, je tu tiež historicky zrejme vôbec prvé elektronické riadenie bez mechanickej väzby medzi volantom a prednými kolesami (DAS). Aj to sme v tomto testovacom vozidle vyskúšali...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY