vytisknout velikost písma Test Infiniti Q50 2.2d Sport: exot s príliš známym srdcom

Je skvelé, keď sa v dnešnej unifikovanej dobe objaví vozidlo, ktoré je schopné vyniknúť. Škoda len, že všadeprítomná globalizácia tento skvelý dojem môže nakoniec tak trochu pokaziť...
Test Infiniti Q50 2.2d Sport: exot s príliš známym srdcom
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q50 v kocke
  2. Internacionálny útok, Vlastnou cestou, Testované vozidlo
  3. Na prvý pohľad, Na palube, Za volantom
  4. Ďalšia minimalizácia…?, K štartu pripraviť…, Na ceste
  5. Elektronické riadenie skutočností!, A vystupujeme, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria

Infiniti Q50 je vynikajúcim vozidlom, ktoré je v Európe postavené proti modelom BMW 3, Mercedes-Benz triedy C a Audi A4. Ide o konzistentne pôsobiaci celok, ktorý kombinuje svojrázny dizajn na špici súčasných trendov značky Infiniti, resp. Nissan, s moderným usporiadaním ovládacích a kontrolných prvkov a rozsiahlou bezpečnostnou a komfortnou výbavou.

Rad Q50 nie je nijako závratne drahý, začína na 31 tisícoch eur, čo mu umožňuje efektívne konkurovať zavedenej konkurencii najmä nemeckých prémiových značiek. K dispozicii je u nás ale len v dvoch verziách, pokiaľ teda nechcete platiť 47 tisíc eur za hybrid s šesťvalcom 3,5 l (VQ35HR), jediným variantom zostáva vznetový štvorvalec Mercedes - Benz 2,2 l (OM651). Infiniti Q50 však ponúka celú škálu bezpečnostných a asistenčných prvkov v užívateľsky znamenite ovládateľnom balení.

Ba čo viac, je tu tiež historicky zrejme vôbec prvé elektronické riadenie bez mechanickej väzby medzi volantom a prednými kolesami (DAS). Aj to sme v tomto testovacom vozidle vyskúšali...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY