vytisknout velikost písma Test Infiniti Q50 2.2d Sport: exot s príliš známym srdcom

Je skvelé, keď sa v dnešnej unifikovanej dobe objaví vozidlo, ktoré je schopné vyniknúť. Škoda len, že všadeprítomná globalizácia tento skvelý dojem môže nakoniec tak trochu pokaziť...
Test Infiniti Q50 2.2d Sport: exot s príliš známym srdcom
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q50 v kocke
  2. Internacionálny útok, Vlastnou cestou, Testované vozidlo
  3. Na prvý pohľad, Na palube, Za volantom
  4. Ďalšia minimalizácia…?, K štartu pripraviť…, Na ceste
  5. Elektronické riadenie skutočností!, A vystupujeme, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria

Infiniti Q50 je vynikajúcim vozidlom, ktoré je v Európe postavené proti modelom BMW 3, Mercedes-Benz triedy C a Audi A4. Ide o konzistentne pôsobiaci celok, ktorý kombinuje svojrázny dizajn na špici súčasných trendov značky Infiniti, resp. Nissan, s moderným usporiadaním ovládacích a kontrolných prvkov a rozsiahlou bezpečnostnou a komfortnou výbavou.

Rad Q50 nie je nijako závratne drahý, začína na 31 tisícoch eur, čo mu umožňuje efektívne konkurovať zavedenej konkurencii najmä nemeckých prémiových značiek. K dispozicii je u nás ale len v dvoch verziách, pokiaľ teda nechcete platiť 47 tisíc eur za hybrid s šesťvalcom 3,5 l (VQ35HR), jediným variantom zostáva vznetový štvorvalec Mercedes - Benz 2,2 l (OM651). Infiniti Q50 však ponúka celú škálu bezpečnostných a asistenčných prvkov v užívateľsky znamenite ovládateľnom balení.

Ba čo viac, je tu tiež historicky zrejme vôbec prvé elektronické riadenie bez mechanickej väzby medzi volantom a prednými kolesami (DAS). Aj to sme v tomto testovacom vozidle vyskúšali...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY