vytisknout velikost písma Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na jedničku

Honda Civic s karosériou kombi má čo ponúknuť, ale s atmosféricky plneným motorom 1,8 l to bude mať proti Octavii Combi ťažké.
Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na jedničku
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Tourer v kocke
  2. Úvod, Dizajn na dve polovice
  3. Drobnohľad pripraviť, otvárame batožinový priestor, Variabilita - ďalší triumf
  4. Priestorom neurazí...
  5. Motor: Historie nebo sympatická současnost
  6. Športové nielen posedom, Dobré auto za dobré peniaze?
  7. Fotogaléria

Honda Civic Tourer je nepochybne zaujímavé kombi. Jej pokus o útok na slovenskú jednotku je sympatický, ale trúfame si tvrdiť, že nebude úspešný, rovnako ako útok na ďalšieho zástupca daného segmentu v čele s Leonom ST. Odradí menší priestor na zadných sedadlách aj obmedzená ponuka motorizácií. Veľa zákazníkov navyše uprednostní charakteristiku preplňovaných motorov pred atmosférickou tisícosemstovkou Hondy.

Na druhú stranu je Tourer kombíkom veľmi dobre využiteľným a variabilným. K tomu ako bonus servíruje schopný podvozok.

Zrátané a podčiarknuté - pokiaľ Honda tvrdí, že predáva dobré auto za dobré peniaze, potom nemožno než súhlasiť. Na trhu sa ale pohybujú súperi, ktorí pre veľa záujemcov budú predstavovať lepšie auto za dobré peniaze, respektíve dobré auto za lepšie peniaze.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY