vytisknout velikost písma Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na jedničku

Honda Civic s karosériou kombi má čo ponúknuť, ale s atmosféricky plneným motorom 1,8 l to bude mať proti Octavii Combi ťažké.
Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na jedničku
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Tourer v kocke
  2. Úvod, Dizajn na dve polovice
  3. Drobnohľad pripraviť, otvárame batožinový priestor, Variabilita - ďalší triumf
  4. Priestorom neurazí...
  5. Motor: Historie nebo sympatická současnost
  6. Športové nielen posedom, Dobré auto za dobré peniaze?
  7. Fotogaléria

Honda Civic Tourer je nepochybne zaujímavé kombi. Jej pokus o útok na slovenskú jednotku je sympatický, ale trúfame si tvrdiť, že nebude úspešný, rovnako ako útok na ďalšieho zástupca daného segmentu v čele s Leonom ST. Odradí menší priestor na zadných sedadlách aj obmedzená ponuka motorizácií. Veľa zákazníkov navyše uprednostní charakteristiku preplňovaných motorov pred atmosférickou tisícosemstovkou Hondy.

Na druhú stranu je Tourer kombíkom veľmi dobre využiteľným a variabilným. K tomu ako bonus servíruje schopný podvozok.

Zrátané a podčiarknuté - pokiaľ Honda tvrdí, že predáva dobré auto za dobré peniaze, potom nemožno než súhlasiť. Na trhu sa ale pohybujú súperi, ktorí pre veľa záujemcov budú predstavovať lepšie auto za dobré peniaze, respektíve dobré auto za lepšie peniaze.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY