vytisknout velikost písma Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na jedničku

Honda Civic s karosériou kombi má čo ponúknuť, ale s atmosféricky plneným motorom 1,8 l to bude mať proti Octavii Combi ťažké.
Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na jedničku
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Tourer v kocke
  2. Úvod, Dizajn na dve polovice
  3. Drobnohľad pripraviť, otvárame batožinový priestor, Variabilita - ďalší triumf
  4. Priestorom neurazí...
  5. Motor: Historie nebo sympatická současnost
  6. Športové nielen posedom, Dobré auto za dobré peniaze?
  7. Fotogaléria

Honda Civic Tourer je nepochybne zaujímavé kombi. Jej pokus o útok na slovenskú jednotku je sympatický, ale trúfame si tvrdiť, že nebude úspešný, rovnako ako útok na ďalšieho zástupca daného segmentu v čele s Leonom ST. Odradí menší priestor na zadných sedadlách aj obmedzená ponuka motorizácií. Veľa zákazníkov navyše uprednostní charakteristiku preplňovaných motorov pred atmosférickou tisícosemstovkou Hondy.

Na druhú stranu je Tourer kombíkom veľmi dobre využiteľným a variabilným. K tomu ako bonus servíruje schopný podvozok.

Zrátané a podčiarknuté - pokiaľ Honda tvrdí, že predáva dobré auto za dobré peniaze, potom nemožno než súhlasiť. Na trhu sa ale pohybujú súperi, ktorí pre veľa záujemcov budú predstavovať lepšie auto za dobré peniaze, respektíve dobré auto za lepšie peniaze.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY