vytisknout velikost písma Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na jedničku

Honda Civic s karosériou kombi má čo ponúknuť, ale s atmosféricky plneným motorom 1,8 l to bude mať proti Octavii Combi ťažké.
Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na jedničku
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Tourer v kocke
  2. Úvod, Dizajn na dve polovice
  3. Drobnohľad pripraviť, otvárame batožinový priestor, Variabilita - ďalší triumf
  4. Priestorom neurazí...
  5. Motor: Historie nebo sympatická současnost
  6. Športové nielen posedom, Dobré auto za dobré peniaze?
  7. Fotogaléria

Honda Civic Tourer je nepochybne zaujímavé kombi. Jej pokus o útok na slovenskú jednotku je sympatický, ale trúfame si tvrdiť, že nebude úspešný, rovnako ako útok na ďalšieho zástupca daného segmentu v čele s Leonom ST. Odradí menší priestor na zadných sedadlách aj obmedzená ponuka motorizácií. Veľa zákazníkov navyše uprednostní charakteristiku preplňovaných motorov pred atmosférickou tisícosemstovkou Hondy.

Na druhú stranu je Tourer kombíkom veľmi dobre využiteľným a variabilným. K tomu ako bonus servíruje schopný podvozok.

Zrátané a podčiarknuté - pokiaľ Honda tvrdí, že predáva dobré auto za dobré peniaze, potom nemožno než súhlasiť. Na trhu sa ale pohybujú súperi, ktorí pre veľa záujemcov budú predstavovať lepšie auto za dobré peniaze, respektíve dobré auto za lepšie peniaze.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY