vytisknout velikost písma Test BMW 640i xDrive Cabrio: Nie je základ ako základ

Aktuálne BMW radu šesť sa dočkalo drobného faceliftu. Ten okrem niekoľkých detailov priniesol tiež možnosť kombinovať najdostupnejšiu verziu 640i s pohonom všetkých kolies xDrive. Ako taký základ jazdí?
Test BMW 640i xDrive Cabrio: Nie je základ ako základ
Zoznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kocke
  2. Úvod, Pohon všetkých kolies zdarma
  3. Krásné možno, pôsobivé určite, Dvadsiatykrát to isté
  4. Svižný základ, Keď sa povie drevený
  5. Záver, Technické údaje
  6. Fotogaléria

BMW 640i xDrive je obrie a veľmi ťažké kabrio. Dĺžka nemá ďaleko k piatim metrom, hmotnosť sa môže dostať až na 2,4 tony. Tým je dané v podstate všetko. Toto auto dokáže čiastočne zaujať záujemcov o rýchlu a zábavnú jazdu, ale na každom metri cesty budete viac či menej cítiť, že máte okolo seba nemalé množstvo materiálu.

Najlepšie sú pohodové jazdy po kolonáde alebo pokojné jazdenie krajinou. Šestka vás ukolíše, základný šesťvalec k tomu pridá veľmi príjemný doprovod. Škoda, že vás občas z toho celého snenia vyruší rana, ako keby vám spadlo koleso. Podvozok je na jednu stranu mäkký, dvadsaťpalcové Runflat ale nedofiltrujú ani ten najmenší kamienok. Keď nejdete po nemecky vyžehlených cestách, BMW 640i si tak trochu nevie rady.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY