vytisknout velikost písma Test BMW 640i xDrive Cabrio: Nie je základ ako základ

Aktuálne BMW radu šesť sa dočkalo drobného faceliftu. Ten okrem niekoľkých detailov priniesol tiež možnosť kombinovať najdostupnejšiu verziu 640i s pohonom všetkých kolies xDrive. Ako taký základ jazdí?
Test BMW 640i xDrive Cabrio: Nie je základ ako základ
Zoznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kocke
  2. Úvod, Pohon všetkých kolies zdarma
  3. Krásné možno, pôsobivé určite, Dvadsiatykrát to isté
  4. Svižný základ, Keď sa povie drevený
  5. Záver, Technické údaje
  6. Fotogaléria

BMW 640i xDrive je obrie a veľmi ťažké kabrio. Dĺžka nemá ďaleko k piatim metrom, hmotnosť sa môže dostať až na 2,4 tony. Tým je dané v podstate všetko. Toto auto dokáže čiastočne zaujať záujemcov o rýchlu a zábavnú jazdu, ale na každom metri cesty budete viac či menej cítiť, že máte okolo seba nemalé množstvo materiálu.

Najlepšie sú pohodové jazdy po kolonáde alebo pokojné jazdenie krajinou. Šestka vás ukolíše, základný šesťvalec k tomu pridá veľmi príjemný doprovod. Škoda, že vás občas z toho celého snenia vyruší rana, ako keby vám spadlo koleso. Podvozok je na jednu stranu mäkký, dvadsaťpalcové Runflat ale nedofiltrujú ani ten najmenší kamienok. Keď nejdete po nemecky vyžehlených cestách, BMW 640i si tak trochu nevie rady.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY