vytisknout velikost písma Test BMW 640i xDrive Cabrio: Nie je základ ako základ

Aktuálne BMW radu šesť sa dočkalo drobného faceliftu. Ten okrem niekoľkých detailov priniesol tiež možnosť kombinovať najdostupnejšiu verziu 640i s pohonom všetkých kolies xDrive. Ako taký základ jazdí?
Test BMW 640i xDrive Cabrio: Nie je základ ako základ
Zoznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kocke
  2. Úvod, Pohon všetkých kolies zdarma
  3. Krásné možno, pôsobivé určite, Dvadsiatykrát to isté
  4. Svižný základ, Keď sa povie drevený
  5. Záver, Technické údaje
  6. Fotogaléria

BMW 640i xDrive je obrie a veľmi ťažké kabrio. Dĺžka nemá ďaleko k piatim metrom, hmotnosť sa môže dostať až na 2,4 tony. Tým je dané v podstate všetko. Toto auto dokáže čiastočne zaujať záujemcov o rýchlu a zábavnú jazdu, ale na každom metri cesty budete viac či menej cítiť, že máte okolo seba nemalé množstvo materiálu.

Najlepšie sú pohodové jazdy po kolonáde alebo pokojné jazdenie krajinou. Šestka vás ukolíše, základný šesťvalec k tomu pridá veľmi príjemný doprovod. Škoda, že vás občas z toho celého snenia vyruší rana, ako keby vám spadlo koleso. Podvozok je na jednu stranu mäkký, dvadsaťpalcové Runflat ale nedofiltrujú ani ten najmenší kamienok. Keď nejdete po nemecky vyžehlených cestách, BMW 640i si tak trochu nevie rady.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY