vytisknout velikost písma Test BMW 640i xDrive Cabrio: Nie je základ ako základ

Aktuálne BMW radu šesť sa dočkalo drobného faceliftu. Ten okrem niekoľkých detailov priniesol tiež možnosť kombinovať najdostupnejšiu verziu 640i s pohonom všetkých kolies xDrive. Ako taký základ jazdí?
Test BMW 640i xDrive Cabrio: Nie je základ ako základ
Zoznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kocke
  2. Úvod, Pohon všetkých kolies zdarma
  3. Krásné možno, pôsobivé určite, Dvadsiatykrát to isté
  4. Svižný základ, Keď sa povie drevený
  5. Záver, Technické údaje
  6. Fotogaléria

BMW 640i xDrive je obrie a veľmi ťažké kabrio. Dĺžka nemá ďaleko k piatim metrom, hmotnosť sa môže dostať až na 2,4 tony. Tým je dané v podstate všetko. Toto auto dokáže čiastočne zaujať záujemcov o rýchlu a zábavnú jazdu, ale na každom metri cesty budete viac či menej cítiť, že máte okolo seba nemalé množstvo materiálu.

Najlepšie sú pohodové jazdy po kolonáde alebo pokojné jazdenie krajinou. Šestka vás ukolíše, základný šesťvalec k tomu pridá veľmi príjemný doprovod. Škoda, že vás občas z toho celého snenia vyruší rana, ako keby vám spadlo koleso. Podvozok je na jednu stranu mäkký, dvadsaťpalcové Runflat ale nedofiltrujú ani ten najmenší kamienok. Keď nejdete po nemecky vyžehlených cestách, BMW 640i si tak trochu nevie rady.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY