vytisknout velikost písma Test Audi SQ5: Bezkonkurenčné

Vyskúšali sme prémiové SUV, ktoré nemá seberovného. Nie v tom zmysle, že by bolo dokonalé, ale doslova - žiadny priamo porovnateľný model na trhu nie je.
Test Audi SQ5: Bezkonkurenčné
Zoznam kapitol
  1. Audi SQ5 v kocke
  2. Motor, zvuk a dynamika
  3. Podvozek a správanie na ceste
  4. Interiér a výbava
  5. Technické údaje; Kompletná fotogaléria

Nebol to od Audi hlúpy ťah: Načo súperiť so záplavou prémiových SUV so športovými ambíciami priamo, keď existuje medzierka, ktorú ešte žiadny konkurent neobsadil? Výsledkom je, že Audi SQ5 doslova nemá seberovného. Je to jediné menšie športové SUV s logom prémiovej značky na kapote a naftovým motorom pod ňou. Samozrejme sa môžeme pýtať, kto potrebuje takéto auto. Pokiaľ sa práve teraz hlásite o slovo a vykrikuje "Ja! Ja! ", zistíte, že v Ingolstadte pre vás namiešali vydarený mix rýchlosti, každodenného komfortu a exkluzivity. Nebudeme si nahovárať, že je to tá najzábavnejšia športová jazda na svete. To je však v poriadku. Nikto súdny by predsa nechcel najzábavnejšie športové auto na svete od naftového SUV.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY