vytisknout velikost písma Test Audi SQ5: Bezkonkurenčné

Vyskúšali sme prémiové SUV, ktoré nemá seberovného. Nie v tom zmysle, že by bolo dokonalé, ale doslova - žiadny priamo porovnateľný model na trhu nie je.
Test Audi SQ5: Bezkonkurenčné
Zoznam kapitol
  1. Audi SQ5 v kocke
  2. Motor, zvuk a dynamika
  3. Podvozek a správanie na ceste
  4. Interiér a výbava
  5. Technické údaje; Kompletná fotogaléria

Nebol to od Audi hlúpy ťah: Načo súperiť so záplavou prémiových SUV so športovými ambíciami priamo, keď existuje medzierka, ktorú ešte žiadny konkurent neobsadil? Výsledkom je, že Audi SQ5 doslova nemá seberovného. Je to jediné menšie športové SUV s logom prémiovej značky na kapote a naftovým motorom pod ňou. Samozrejme sa môžeme pýtať, kto potrebuje takéto auto. Pokiaľ sa práve teraz hlásite o slovo a vykrikuje "Ja! Ja! ", zistíte, že v Ingolstadte pre vás namiešali vydarený mix rýchlosti, každodenného komfortu a exkluzivity. Nebudeme si nahovárať, že je to tá najzábavnejšia športová jazda na svete. To je však v poriadku. Nikto súdny by predsa nechcel najzábavnejšie športové auto na svete od naftového SUV.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY