vytisknout velikost písma Test Audi SQ5: Bezkonkurenčné

Vyskúšali sme prémiové SUV, ktoré nemá seberovného. Nie v tom zmysle, že by bolo dokonalé, ale doslova - žiadny priamo porovnateľný model na trhu nie je.
Test Audi SQ5: Bezkonkurenčné
Zoznam kapitol
  1. Audi SQ5 v kocke
  2. Motor, zvuk a dynamika
  3. Podvozek a správanie na ceste
  4. Interiér a výbava
  5. Technické údaje; Kompletná fotogaléria

Nebol to od Audi hlúpy ťah: Načo súperiť so záplavou prémiových SUV so športovými ambíciami priamo, keď existuje medzierka, ktorú ešte žiadny konkurent neobsadil? Výsledkom je, že Audi SQ5 doslova nemá seberovného. Je to jediné menšie športové SUV s logom prémiovej značky na kapote a naftovým motorom pod ňou. Samozrejme sa môžeme pýtať, kto potrebuje takéto auto. Pokiaľ sa práve teraz hlásite o slovo a vykrikuje "Ja! Ja! ", zistíte, že v Ingolstadte pre vás namiešali vydarený mix rýchlosti, každodenného komfortu a exkluzivity. Nebudeme si nahovárať, že je to tá najzábavnejšia športová jazda na svete. To je však v poriadku. Nikto súdny by predsa nechcel najzábavnejšie športové auto na svete od naftového SUV.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY