vytisknout velikost písma Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peniaze navyše?

Volkswagen vyslal medzi hot-hatchbacky veľkú zbraň. Tá má natoľko ťažký kaliber, že začína stavať na vedľajšiu koľaj aj prémiovejšie modely Audi. Prečo kupovať drahšie S3, keď to isté ponúkne už Golf R?
Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peniaze navyše?
Zoznam kapitol
  1. Audi S3 v kocke
  2. Úvod, Interiér poznáme
  3. Cestovanie mu nejde?, Na okreskách bez súpera
  4. Cena nie je zlá, lenže výbava?, Technické údaje
  5. Fotogaléria

Vyzerá to tak trochu ako streľba do vlastných radov. Nemecký koncern vyslal na trh skvelé auto, ktoré ponúkne úplne všetko. Golf R sa vie hrať na obyčajný hatchback, ale vie tiež načapovať poriadnu dávku adrenalínu. Nakoniec výkon 300 koní a stovka za 4,9 s hovorí za všetko.

Audi S3 to nebude mať vôbec ľahké, pretože ponúka identické parametre a prakticky totožnú techniku​​. Objektívnych dôvodov, prečo uprednostniť S3 pred Golfom R, veľa nie je. Jedným takým racionálnejším je väčšia ponuka karosérii. Môžete si kúpiť sedan alebo kabriolet. Alebo si môžete zaobstarať S3 jednoducho preto, že to je Audi. Každopádne vždy platí, že musíte mať svojím spôsobom zbytočné peniaze navyše.

Ak ich investujete do testovaného Audi S3 s karosériou sedan, ľutovať nebudete. Dostanete pekné auto, efektnejší interiér a predovšetkým budete mať k dispozícii stroj s výbornými jazdnými vlastnosťami. Okreskám budete v drvivej väčšine prípadov kraľovať a len ťažko nájdete súpera, ktorý by vám mohol výrazne odísť. Budete rýchli, veľmi rýchli. Je tu ale jeden problém. Nebudete o tom vedieť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY