vytisknout velikost písma Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peniaze navyše?

Volkswagen vyslal medzi hot-hatchbacky veľkú zbraň. Tá má natoľko ťažký kaliber, že začína stavať na vedľajšiu koľaj aj prémiovejšie modely Audi. Prečo kupovať drahšie S3, keď to isté ponúkne už Golf R?
Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peniaze navyše?
Zoznam kapitol
  1. Audi S3 v kocke
  2. Úvod, Interiér poznáme
  3. Cestovanie mu nejde?, Na okreskách bez súpera
  4. Cena nie je zlá, lenže výbava?, Technické údaje
  5. Fotogaléria

Vyzerá to tak trochu ako streľba do vlastných radov. Nemecký koncern vyslal na trh skvelé auto, ktoré ponúkne úplne všetko. Golf R sa vie hrať na obyčajný hatchback, ale vie tiež načapovať poriadnu dávku adrenalínu. Nakoniec výkon 300 koní a stovka za 4,9 s hovorí za všetko.

Audi S3 to nebude mať vôbec ľahké, pretože ponúka identické parametre a prakticky totožnú techniku​​. Objektívnych dôvodov, prečo uprednostniť S3 pred Golfom R, veľa nie je. Jedným takým racionálnejším je väčšia ponuka karosérii. Môžete si kúpiť sedan alebo kabriolet. Alebo si môžete zaobstarať S3 jednoducho preto, že to je Audi. Každopádne vždy platí, že musíte mať svojím spôsobom zbytočné peniaze navyše.

Ak ich investujete do testovaného Audi S3 s karosériou sedan, ľutovať nebudete. Dostanete pekné auto, efektnejší interiér a predovšetkým budete mať k dispozícii stroj s výbornými jazdnými vlastnosťami. Okreskám budete v drvivej väčšine prípadov kraľovať a len ťažko nájdete súpera, ktorý by vám mohol výrazne odísť. Budete rýchli, veľmi rýchli. Je tu ale jeden problém. Nebudete o tom vedieť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY