vytisknout velikost písma Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peniaze navyše?

Volkswagen vyslal medzi hot-hatchbacky veľkú zbraň. Tá má natoľko ťažký kaliber, že začína stavať na vedľajšiu koľaj aj prémiovejšie modely Audi. Prečo kupovať drahšie S3, keď to isté ponúkne už Golf R?
Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peniaze navyše?
Zoznam kapitol
  1. Audi S3 v kocke
  2. Úvod, Interiér poznáme
  3. Cestovanie mu nejde?, Na okreskách bez súpera
  4. Cena nie je zlá, lenže výbava?, Technické údaje
  5. Fotogaléria

Vyzerá to tak trochu ako streľba do vlastných radov. Nemecký koncern vyslal na trh skvelé auto, ktoré ponúkne úplne všetko. Golf R sa vie hrať na obyčajný hatchback, ale vie tiež načapovať poriadnu dávku adrenalínu. Nakoniec výkon 300 koní a stovka za 4,9 s hovorí za všetko.

Audi S3 to nebude mať vôbec ľahké, pretože ponúka identické parametre a prakticky totožnú techniku​​. Objektívnych dôvodov, prečo uprednostniť S3 pred Golfom R, veľa nie je. Jedným takým racionálnejším je väčšia ponuka karosérii. Môžete si kúpiť sedan alebo kabriolet. Alebo si môžete zaobstarať S3 jednoducho preto, že to je Audi. Každopádne vždy platí, že musíte mať svojím spôsobom zbytočné peniaze navyše.

Ak ich investujete do testovaného Audi S3 s karosériou sedan, ľutovať nebudete. Dostanete pekné auto, efektnejší interiér a predovšetkým budete mať k dispozícii stroj s výbornými jazdnými vlastnosťami. Okreskám budete v drvivej väčšine prípadov kraľovať a len ťažko nájdete súpera, ktorý by vám mohol výrazne odísť. Budete rýchli, veľmi rýchli. Je tu ale jeden problém. Nebudete o tom vedieť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY