vytisknout velikost písma Tesla opäť sľubuje príchod crossoveru. Zákazníci sa údajne dočkajú už v septembri

Tesla opäť sľubuje príchod crossoveru. Zákazníci sa údajne dočkajú už v septembri

Americká Tesla sľubovala príchod svojho crossoveru už niekoľkokrát a ten bol tiež niekoľkokrát posunutý. Auto sa malo začať predávať na konci minulého roka, čo sa nestalo, začiatkom júna potom Elon Musk sľúbil štart predaja v poriadku niekoľkých mesiacov, ale určite ešte tento rok. Dnes sa objavila ďalšia informácia na túto tému a tá už hovorí celkom presný termín. Prvé exempláre údajne dorazia k zákazníkom v septembri.

Tesla tiež oznámila, že nedávno odstavila na jeden týždeň svoj závod kvôli úpravám súvisiacim práve so začiatkom výroby pripravovaného crossoveru. Jeho koncept sa mimochodom objavil už v roku 2012, od tej doby sa čaká na sériovú verziu. Dá sa však predpokladať, že tá sa od štúdie príliš líšiť nebude.

Hoci sériový automobil ešte nikto nevidel, dopyt po ňom je už teraz viac než zaujímavá. V júli evidovala automobilka už vyše 24 000 objednávok. To je tiež dôvod, prečo vám webové stránky výrobcu pri dnešnej rezervácii Modelu X sľúbia dodávku začiatkom budúceho roka.

Len pre pripomenutie, Tesla Model X technicky vychádza zo známeho sedanu Model S. Očakávať preto môžeme niekoľko výkonových verzií s rôznym dojazdom aj prevedenie s pohonom všetkých kolies.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY