vytisknout velikost písma Tesla Model X musí ísť do servisu. Zranenie hrozí cestujúcim v treťom rade

Tesla Model X musí ísť do servisu. Zranenie hrozí cestujúcim v treťom rade

Tesla zvoláva do servisov približne 2700 exemplárov nového SUV označeného ako Model X. Problém sa týka tretieho radu sedadiel, pričom cestujúcim, ktorí by tu sedeli počas nehody, údajne hrozí zranenie.

Tesla už upovedomila majiteľov s výzvou, v ktorej celú situáciu vysvetľuje a v ktorej vyzýva, aby do doby opravy v treťom rade sedadiel radšej nikto nejazdil. Sedadlá majú byť nahradená novými a Tesla sľubuje, že ich dodá najrýchlejšie, ako to len bude možné.

Testy ukázali, že sa počas nárazu môže uvoľniť západka a zadné sedadlá sa tak môžu sklopiť, čo by mohlo spôsobiť cestujúcim zranenie.

Ako píše Business Insider, tento prípad nie je prvá zvolávacia akcia týkajúca sa sedenia v automobile. Tesla pred časom zvolávala Model S kvôli problémom s bezpečnostnými pásmi. Aktuálne zvolávacia akcia je však prvá, ktorá sa týka nového elektrického crossoveru.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY