vytisknout velikost písma Tesla Model S s pohonom všetkých kolies má novú základnú verziu

Tesla Model S s pohonom všetkých kolies má novú základnú verziu

Na jeseň minulého roka sa v ponuke pre Model S objavila verzia s pohonom všetkých kolies. Záujemcovia mohli vyberať medzi variantmi 60D, 85D a expresným P85D. Ponuka týchto variantov sa aktuálne mení. Namiesto základnej "šesťdesiatky" totiž prichádza silnejšie 70D.

Nový najdostupnejší variant s pohonom všetkých kolies ponúka výkon 242 kW (329 k), zrýchlenie z nuly na amerických 96 km/h prebehne za 5,2 s a maximálna rýchlosť dosahuje na 225 km/h. Len pre porovnanie, pôvodné 60D zvládlo zrýchlenie na 96 km/h za 5,7 s a maximálna rýchlosť u neho dosahovala na 201 km/h.

Kapacita akumulátorov od 70D vystačí na dojazd 386 km pri konštantnej rýchlosti 105 km/h. Spolu s verziou Model S 70D potom prichádzajú do ponuky aj tri nové odtiene farby karosérie. Zaobstarať si môžete farby Ocean Blue, Obsidian Black a Warm Silver.

Základný Tesla Model S s pohonom všetkých kolies začína na sume 75 000 dolárov.

tes1.jpgtes2.jpgtesl3.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY