vytisknout velikost písma Tesla Model S prešla testom Euro NCAP s maximálnym hodnotením

Výsledky ďalšej série testov Euro NCAP sú na svete. Z radu niekoľkých automobilov stojí za pozornosť predovšetkým elektrická Tesla Model S, ktorá sa aj v Európe teší čoraz väčšej obľube. Žiadne prekvapenia nečakajte, Tesla si odniesla maximálnych päť hviezd.

Ku konečnému hodnoteniu sa Tesla dostala cez ochranu osôb hodnotenú na 82%, ochranu detí za 72%, ochranu chodcov za 66% a v prípade bezpečnostných asistentov udelila agentúra Euro NCAP 71%. Najväčšie riziko zranenia v tomto modeli hrozí podľa výsledkov pri náraze na kôl. Ochrana hrudníka je v takom prípade hodnotená ako slabá.

Okrem Tesly Model S došlo tiež na BMW 2 Active Tourer, Renault Mégane, Suzuki Celerio, Nissan Pulsar a novú Škodu Fabiu. S výnimkou Suzuki (tri hviezdy) a Renaultu (štyri hviezdy) si aj všetci ostatní odniesli maximálne päťhviezdičkové hodnotenie.

tesla_1_1.jpgtesla_2_1.jpgtesla_3_1.jpgtesla_4_1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY