vytisknout velikost písma Tesla Model S dorazí na jeseň aj ako kupé a kabriolet

Tesla Model S dorazí na jeseň aj ako kupé a kabriolet

Tesla Model S je elektromobil s koncepciou karosérie štvordverového kupé. Komu sa to nepáči, ten mal až do teraz smolu. Spoločnosť NCE ale včera oznámila, že na jeseň tohto roku odštartuje produkcia tohto modelu upraveného do podoby kupé a kabrioletu.

Celkom vznikne 600 kusov vo verzii dvojdverového kupé a rovnaký počet prestavaný na kabriolet, pričom prvú stovku od každej verzie si už predobjednal istý čínsky investor. Vyrábať sa bude v troch lokalitách: v Californii, v Barcelone a v Dubaji. Na prestavbu dostanete od Newport Convertible Engineering päťročnú záruku.

Zmena na dvojdverové kupé bude stáť zhruba 25 500 eur. Kto chce kabriolet s plátennou strechou, ten bude musieť vyložiť na stôl ďalších takmer 20 tisíc.

Spoločnosť NCE už prestavala všetko možné. Za zmienku stojí napríklad kabriolet odvodený od Range Roveru alebo Porsche Cayenne.

tesla_2.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY