vytisknout velikost písma Tento Peugeot vzniká v 150 kusoch, stojí len 99 eur a má doživotnú záruku

Peugeot predstavuje limitovanú edíciu mlynčeka na soľ a korenie.
Tento Peugeot vzniká v 150 kusoch, stojí len 99 eur a má doživotnú záruku

Určite viete, že história Peugeotu nezačala rovno pri automobiloch. Na úplnom začiatku bola okrem iného výroba mlynčekov na korenie, u ktorej francúzska spoločnosť zostala až do dnešných dní. Ročne sa na celom svete predá cez 2,5 milióna mlynčekov značky Peugeot. Zaujímavá je tiež skutočnosť, že mechanizmus týchto výrobkov má doživotnú záruku, na rozdiel od automobilov...

Teraz Peugeot túto svoju históriu pripomína limitovanou edíciou mlynčeka na korenie a soľ z dielne dizajnérskeho štúdia Peugeot Design Lab. Ten dostal moderný vzhľad, hliníkové telo, drevenú rukoväť a biely stojan. Na rozdiel od klasických riešení novinku "odstavíte" horizontálne, nie vertikálne, takže by vám nemala zvyšná soľ alebo korenie vypadávať na stôl.

K dispozícii je iba 150 exemplárov, pričom cena jedného je 99 eur. Objednať si svoj nový trochu netradičný Peugeot môžete online na stránkach peugeot-saveurs.com.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY