vytisknout velikost písma Tata Hexa a Bolt sa chcú presadiť aj v Európe

Tata Hexa a Bolt sa chcú presadiť aj v Európe

Svoje novinky ukazuje v Ženeve aj indická automobilka Tata. Jednou z nich je napríklad nový hatchback Tata Bolt Sport, ktorý má hrať na športovú nôtu. Má štvorvalcovú tisícdvestovku s turbom s výkonom 120 koní a krútiacim momentom 170 Nm. Prevodovka je manuálna s krátko poskládanými rýchlosťami.

DLF_6872.JPGDLF_6862.JPGDLF_6855.JPGPresadí sa Tata v Európe? Ťažko povedať, ale určitý potenciál sa v modeloch Bolt Sport a Hexa nachádza. Rozhodujúca samozrejme bude cena, servisné zázemie a kvalita

Čudný elektrický koncept Tata Connectnext má ukazovať víziu mestskej prepravy, ale tiež má naznačovať smerovanie výrobcu do budúcnosti. Že by sme sa dočkali nejakého ľudového elektromobilu? Viac sa vraj dozvieme v roku 2016.

Tata Hexa je proti tomu prakticky pre výrobu pripravený koncept crossoveru medzi SUV a MPV. Poháňa ho turbodiesel 2,2 l s výkonom 156 koní a krútiacim momentom 400 Nm. Sila putuje na štyri kolesá s možnosťou odpojenia jednej nápravy pre zníženie spotreby, prevodovka je manuálna a spotreba dosahuje na 6,8 litra na 100 km.

DLF_6849.JPGDLF_6852.JPGDLF_6856.JPGDLF_6859.JPGDLF_6865.JPGDLF_6867.JPGDLF_6868.JPGDLF_6874.JPG

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY