vytisknout velikost písma Ťahač Volvo vyzve na súboj Koenigsegg One:1. Na pretekárskom okruhu...

Ťahač Volvo vyzve na súboj Koenigsegg One:1. Na pretekárskom okruhu...

Volvo FH je ťahač, produkt Volvo Trucks, automobil, ktorý rozhodne nemá športové ambície. Napriek tomu dnes švédska automobilka oznámila, že jedenásteho novembra zverejní video s názvom "Volvo Trucks vs. Koenigsegg ". Áno, na pretekárskom okruhu zmeria svoje sily spomínaný ťahač a jedno z najrýchlejších áut na svete - Koenigsegg One: 1. 

Za volant ťahača Volvo usadol Tiff Needell, čo je bývalý automobilový pretekár a dnes kolega spolupracujúci s britskou reláciou Fifth Gear. Závod sa išiel na okruhu Knutstorp v južnom Švédsku. O čo presne pôjde, to sa dozvieme až po zverejnení videa. 

Volvo totiž vo svojej tlačovej správe len hovorí, že celá vec má poslúžiť ako prezentácia novej prevodovky I-Shift Dual Clutch, ktorá vychádza z technológií použitých v športových autách. Celé video bude na Youtube umiestnené jedenásteho novembra presne v deväť hodín ráno.

volvo_race_3.jpgvolvo_race_1.jpgvolvo_race_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY