vytisknout velikost písma TachArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

TachArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

Naftové Porsche Macan postihol rovnaký problém, aký si v nie príliš vzdialenej minulosti niesol Cayenne. Kto chcel naozaj rýchlo naftové SUV, ten sa musel pozrieť po inej značke ako Porsche. V tomto prípade si Macan S Diesel musí vystačiť s výkonom 190 kW (258 koní), zatiaľ čo Audi SQ5 sa pýši maximom 230 kW (313 koní). Spoločnosť TechArt ale prišla s riešením.

Síce ani tak nedostanete od svojho Macan rovnaký výkon, aký má SQ5, ale rozdiel sa podstatne zmenší. Po inštalácii zariadenia TA B95 / SD1 Power Kit sa zdvihne výkon naftového šesťvalca na 300 koní a krútiaci moment narastie o 90 Nm na 670 Nm.

Miesto pôvodného zrýchlenia z nuly na stovku za 6,1 s pokorí upravený Macan túto disciplínu za 5,7 s, maximálna rýchlosť činí 237 km/h (+7 km/h). Samozrejme okrem vyššieho výkonu si môžete u spoločnosti TechArt objednať aj rad ďalších úprav.

macan_5.jpgmacan_4.jpgmacan_3.jpgmacan_1.jpgmacan_2.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY