vytisknout velikost písma TachArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

TachArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

Naftové Porsche Macan postihol rovnaký problém, aký si v nie príliš vzdialenej minulosti niesol Cayenne. Kto chcel naozaj rýchlo naftové SUV, ten sa musel pozrieť po inej značke ako Porsche. V tomto prípade si Macan S Diesel musí vystačiť s výkonom 190 kW (258 koní), zatiaľ čo Audi SQ5 sa pýši maximom 230 kW (313 koní). Spoločnosť TechArt ale prišla s riešením.

Síce ani tak nedostanete od svojho Macan rovnaký výkon, aký má SQ5, ale rozdiel sa podstatne zmenší. Po inštalácii zariadenia TA B95 / SD1 Power Kit sa zdvihne výkon naftového šesťvalca na 300 koní a krútiaci moment narastie o 90 Nm na 670 Nm.

Miesto pôvodného zrýchlenia z nuly na stovku za 6,1 s pokorí upravený Macan túto disciplínu za 5,7 s, maximálna rýchlosť činí 237 km/h (+7 km/h). Samozrejme okrem vyššieho výkonu si môžete u spoločnosti TechArt objednať aj rad ďalších úprav.

macan_5.jpgmacan_4.jpgmacan_3.jpgmacan_1.jpgmacan_2.jpg

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY