vytisknout velikost písma TachArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

TachArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

Naftové Porsche Macan postihol rovnaký problém, aký si v nie príliš vzdialenej minulosti niesol Cayenne. Kto chcel naozaj rýchlo naftové SUV, ten sa musel pozrieť po inej značke ako Porsche. V tomto prípade si Macan S Diesel musí vystačiť s výkonom 190 kW (258 koní), zatiaľ čo Audi SQ5 sa pýši maximom 230 kW (313 koní). Spoločnosť TechArt ale prišla s riešením.

Síce ani tak nedostanete od svojho Macan rovnaký výkon, aký má SQ5, ale rozdiel sa podstatne zmenší. Po inštalácii zariadenia TA B95 / SD1 Power Kit sa zdvihne výkon naftového šesťvalca na 300 koní a krútiaci moment narastie o 90 Nm na 670 Nm.

Miesto pôvodného zrýchlenia z nuly na stovku za 6,1 s pokorí upravený Macan túto disciplínu za 5,7 s, maximálna rýchlosť činí 237 km/h (+7 km/h). Samozrejme okrem vyššieho výkonu si môžete u spoločnosti TechArt objednať aj rad ďalších úprav.

macan_5.jpgmacan_4.jpgmacan_3.jpgmacan_1.jpgmacan_2.jpg

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY