vytisknout velikost písma Suzuki zahájilo výrobu novej Vitary. Tento rok má vzniknúť 70 000 kusov

Suzuki zahájilo výrobu novej Vitary. Tento rok má vzniknúť 70 000 kusov

Suzuki oficiálne odštartovalo v maďarskom Ostrihome výrobu novej generácie modelu Vitara. Stalo sa tak za účasti maďarského premiéra Viktora Orbána, začatia produkcie sa zúčastnil aj šéf Suzuki Motor Corporation Osamu Suzuki. Počas prvého roka produkcie je v pláne sedemdesiat tisíc vyrobených kusov.

Začatie produkcie novej Vitary sa netýka iba hlavného závodu, ale aj ďalších 74 maďarských subdodávateľov. Japonská novinka sa v súčasnosti začína predávať po celej Európe, postupne sa ale pozrie aj na mimoeurópske trhy. Suzuki plánuje vývoz celkom do sedemdesiatich krajín sveta. Na slovenský trh bude nová Vitara oficiálne uvedená v polovici apríla.

Len pre pripomenutie, posledné vydanie Suzuki Vitara technicky vychádza z modelu S-Cross. Oproti nemu má o desať centimetrov skrátený rázvor, motory ale zostávajú rovnaké, zhodný je tiež pohon všetkých kolies AllGrip. Po novom môžu záujemcovia siahnuť napríklad po dvojfarebnej karosérii alebo adaptívnom tempomate.

1-New VITARA goes into production in Hungary(L).jpeggetthumbnail (1).jpggetthumbnail (2).jpggetthumbnail (3).jpggetthumbnail (4).jpggetthumbnail (5).jpggetthumbnail (6).jpggetthumbnail.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY