vytisknout velikost písma Suzuki Kizashi musí do servisu... Kvôli pavúkom?

Suzuki Kizashi musí do servisu... Kvôli pavúkom?

Malý sedan od Suzuki trpí arachnofóbiou a musí nie k psychoterapeutovi, ale do servisu, kde mu mechanici upravia odvetrávania palivovej nádrže. Práve to je totiž obľúbeným útočiskom osemnohých potvor a objavili sa prípady, keď pavúčie hniezdočko odvetrávanie upchá.

Tým môže v nádrži vzrásť tlak, čo by mohlo viesť až k prasknutiu nádrže a úniku paliva. Suzuki síce zaznamenalo prípady, kedy pod sebou Kizashi kvôli pavúkom urobilo malú mláčku, ale vraj nedošlo k nehodám ani explózii nádrže, takže sa majitelia nemajú obávať katastrofy.

Prvý prípad sa stal v roku 2011, do roku 2013 pribudlo ďalších šesť. Tento rok už tiež boli nahlásené, takže sa Suzuki rozhodlo vyhlásiť zvolávaciu akciu, ktorá dopadá na vozidlá vyrobené medzi októbrom 2009 a júlom 2012 vrátane. Akcia sa vzťahuje takmer na 20 000 áut.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY