vytisknout velikost písma Suzuki Kizashi musí do servisu... Kvôli pavúkom?

Suzuki Kizashi musí do servisu... Kvôli pavúkom?

Malý sedan od Suzuki trpí arachnofóbiou a musí nie k psychoterapeutovi, ale do servisu, kde mu mechanici upravia odvetrávania palivovej nádrže. Práve to je totiž obľúbeným útočiskom osemnohých potvor a objavili sa prípady, keď pavúčie hniezdočko odvetrávanie upchá.

Tým môže v nádrži vzrásť tlak, čo by mohlo viesť až k prasknutiu nádrže a úniku paliva. Suzuki síce zaznamenalo prípady, kedy pod sebou Kizashi kvôli pavúkom urobilo malú mláčku, ale vraj nedošlo k nehodám ani explózii nádrže, takže sa majitelia nemajú obávať katastrofy.

Prvý prípad sa stal v roku 2011, do roku 2013 pribudlo ďalších šesť. Tento rok už tiež boli nahlásené, takže sa Suzuki rozhodlo vyhlásiť zvolávaciu akciu, ktorá dopadá na vozidlá vyrobené medzi októbrom 2009 a júlom 2012 vrátane. Akcia sa vzťahuje takmer na 20 000 áut.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY