vytisknout velikost písma Suzuki Jimny 2015: Automat, decentné úpravy a tri stupne výbavy

Suzuki Jimny 2015: Automat, decentné úpravy a tri stupne výbavy

Modernizované Suzuki Jimny sa ukázalo už na autosalóne v Paríži, takže už vieme, že pre rok 2015 dostal tento automobil decentné úpravy v podobe iného prístrojového štítu, nových farieb karosérie, trojramenného volantu, kontroly tlaku v pneumatikách alebo stabilizácie. Pre slovenský trh je ale oveľa dôležitejšie zmena cenníka.

Kto chcel Jimny skôr, nemohol si vyberať. Suzuki ponúkalo jeden motor, jednu výbavu a jednu prevodovku. Inak povedané, kúpiť ste si mohli Jimny 1.3 VVT (62,5 kW) s manuálom a výbavou JLX. Tomu je ale koniec. Z výbavy JLX sa stala novo výbava Comfort, ktorá je v upravenom cenníku prostredná a vyjde na rovných 15 tisíc eur.

Zaobstarať si môžete aktuálne aj lacnejšiu verziu Club, alebo naopak vyššiu úroveň Style, kde nájdete hmlovky, tónované sklá, kožou potiahnutý volant a pätnásťpalcové zliatinové kolesá. Základný Jimny je v ponuke za 14 300 eur, plne vybavená verzia stojí 15 500 eur. Najdrahšie napriek tomu nie je.

Záujemcovia si totiž môžu zvoliť aj Jimny s automatickou prevodovkou. To je dostupné vo výbave Comfort a oproti manuálu si priplatíte 1 200 eur. Automatická prevodovka je štvorstupňová. Zrýchlenie z nuly na stovku sa namiesto pôvodných 14,1 s natiahne na 17,2 s a maximálna rýchlosť dosahuje na 135 km/h.

Jimny.jpgjimny_1.jpgjimny_2.jpgjimny_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY