vytisknout velikost písma Suzuki Jimny 2015: Automat, decentné úpravy a tri stupne výbavy

Suzuki Jimny 2015: Automat, decentné úpravy a tri stupne výbavy

Modernizované Suzuki Jimny sa ukázalo už na autosalóne v Paríži, takže už vieme, že pre rok 2015 dostal tento automobil decentné úpravy v podobe iného prístrojového štítu, nových farieb karosérie, trojramenného volantu, kontroly tlaku v pneumatikách alebo stabilizácie. Pre slovenský trh je ale oveľa dôležitejšie zmena cenníka.

Kto chcel Jimny skôr, nemohol si vyberať. Suzuki ponúkalo jeden motor, jednu výbavu a jednu prevodovku. Inak povedané, kúpiť ste si mohli Jimny 1.3 VVT (62,5 kW) s manuálom a výbavou JLX. Tomu je ale koniec. Z výbavy JLX sa stala novo výbava Comfort, ktorá je v upravenom cenníku prostredná a vyjde na rovných 15 tisíc eur.

Zaobstarať si môžete aktuálne aj lacnejšiu verziu Club, alebo naopak vyššiu úroveň Style, kde nájdete hmlovky, tónované sklá, kožou potiahnutý volant a pätnásťpalcové zliatinové kolesá. Základný Jimny je v ponuke za 14 300 eur, plne vybavená verzia stojí 15 500 eur. Najdrahšie napriek tomu nie je.

Záujemcovia si totiž môžu zvoliť aj Jimny s automatickou prevodovkou. To je dostupné vo výbave Comfort a oproti manuálu si priplatíte 1 200 eur. Automatická prevodovka je štvorstupňová. Zrýchlenie z nuly na stovku sa namiesto pôvodných 14,1 s natiahne na 17,2 s a maximálna rýchlosť dosahuje na 135 km/h.

Jimny.jpgjimny_1.jpgjimny_2.jpgjimny_3.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY