vytisknout velikost písma Suzuki iV-4: ľahké SUV opäť bližšie k výrobe

Prakticky jedinou významnou novinkou automobilky Suzuki na tohtoročnom autosalóne vo Frankfurte sa stala štúdia s názvom iV-4.
Suzuki iV-4: ľahké SUV opäť bližšie k výrobe

Kategória ľahkých SUV naberá v Európe na stále väčšej obľube. Zákazníci si tieto autá kupujú často pre jazdenie po meste a oceňujú na nich najmä dobrý výhľad a pohodlné nastupovanie. Typickým predstaviteľom tejto kategórie je originálne tvarovaný Nissan Juke. Medzi konkurenčné modely, ktoré sa mu pokúsi odhryznúť z koláča, patrí Suzuki iV-4, resp. to, čo z tejto koncepčnej štúdie nakoniec vzíde.

_DSC0101.JPG_DSC0096.JPG_DSC0105.JPG
Suzuki iV-4 pri svojej frankfurtskej premiére

Suzuki iV-4 vyráža na 20-palcových liatych ráfikoch obúvajúcich pneumatiky o rozmere 235/55 a na prvý pohľad vyniká lakovaním výraznou tyrkysovou metalízou. Vozidlo stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 500 mm a je 4 215 mm dlhý, 1 850 mm široké a 1 665 mm vysoké, svetlú výšku výrobca bohužiaľ neoznámil. S príchodom sériového prevedenia sa počíta pre rok 2015, vyrábať sa bude po boku ostatných Suzuki pre Európu v Maďarsku.

_DSC0097.JPG_DSC0095.JPG_DSC0107.JPG
Sériové prevedenie tejto štúdie by sa na cestách malo objaviť v roku 2015

Výrobca sľubuje najnižšie emisie CO2 vo svojom segmente, čo naznačuje, že počíta aj s verziami s pohonom iba predných kolies. Lepšiu trakciu zaistí adaptácia elektronicky riadeného pohonu všetkých kolies AllGrip známeho napríklad z novej generácie modelu Suzuki SX4. Po uvedení sériovej verzie Suzuki iV-4 sa vraj môžeme tešiť aj na ďalšie crossovery tejto značky.

_DSC0098.JPG_DSC0099.JPG_DSC0100.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY