vytisknout velikost písma Suzuki Celerio: Japonec z Thajska dostane pre Európu špeciálny motor

Automobilka Suzuki v Ženeve vystavila aj európske prevedenie svojho nového kompaktného modelu Celerio.
Suzuki Celerio: Japonec z Thajska dostane pre Európu špeciálny motor

Hoci výraz "Celerio" vzbudzuje s ohľadom na latinu dojem "rýchlosti", tomuto Suzuki ide samozrejme o niečo úplne iné. Suzuki Celerio je totiž vozidlom smerujúcim do segmentu najlacnejších päťdverových minivozidiel do mesta, ktorý na konci tohto roka v Európe pravdepodobne nahradí aktuálny rad Suzuki Alto. Premiéru Celerio oslávilo na januárovom autosalóne v Dillí, no jeho európska verzia, predstavená v Ženeve, prináša niektoré novinky.

_DSC0311.JPG_DSC0312.JPG_DSC0313.JPG_DSC0317.JPG_DSC0318.JPG_DSC0314.JPG
Suzuki Celerio vo svojej európskej verzii ponúknee vraj aj nový motor

Nové Suzuki Celerio má podvozok s rázvorom náprav 2 425 mm a je 3 600 mm dlhé, 1 600 mm široké a 1 560 mm vysoké, pričom batožinový priestor vo svojom základnom usporiadaní pojme 254 l nákladu. O pohon vozidla sa v Európe postará nový zážihový trojvalec K10C so "zdvojeným vstrekovaním" a objemom 1,0 l, ktorý s prispením štart/stop systému vykáže v kombinovanej prevádzke emisie CO2 s hmotnosťou 85 g/km. Voliteľnou výbavou sa stane nová päťstupňová prevodovka s automatizovaným radením.

_DSC0333.JPG_DSC0321.JPG_DSC0322.JPG

Pripomeňme, že ázijská verzia radu Celerio disponuje trojvalcom 1,0 L/50 kW s krútiacim momentom 90 Nm, pohotovostná hmotnosť u nej činí 810 kg a svetlá výška dosahuje 165 mm. V Európe to nové Suzuki Celerio nebude mať rozhodne ľahké, v dobe nábehu predajov sa bude musieť stretnúť nielen s novými kolínskými trojčatami Aygo/C1/108, ale aj s takou Daciou Sandero. A aby proti týmto autám uspelo, bude musieť byť Celerio buď mimoriadne kvalitné a dobre vybavené, alebo pekelne lacné...

Nezabudnite sa pozrieť na naše čerstvo natočené video a preklikať sa bohatou fotogalérií živých snímok priamo z Ženevy!


 

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY