vytisknout velikost písma Suzuki Authentics na prvých obrázkoch, nástupca Kizashi to nebude

Z patentového úradu unikli prvé obrázky sériového prevedenia nového sedanu Suzuki Authentics.

Na minuloročnom autosalóne v Šanghaji predstavilo Suzuki štúdiu Suzuki Authentics Concept a teraz sa postupne blíži premiéra jej sériového prevedenia. Ako je z priložených kresieb zrejmé, novinka si síce zachováva základné rysy profilu karosérie vrátane základného tvaru zadných svetiel, ale pôsobí menej optimistickom a kompaktnejším dojmom.

Suzuki Authentics prev 3.jpgSuzuki Authentics prev 1.jpgSuzuki Authentics prev 2.jpg
Suzuki Authentics na kresbách pôvodom z patentového úradu

O pohon sa pravdepodobne postará osvedčený zážihový štvorvalec 1,6 i, ktorý bude kombinovaný s manuálne radenou, päťstupňovou prevodovkou, za príplatok so samočinnou skriňou CVT. Je pravdepodobné, že nový sedan Suzuki Authentics bude predstavený na aprílovom autosalóne v Pekingu, pričom predávať by sa mal začať v druhej polovici tohto roka.

Vozidlo bude vznikať v dielňach čínskej automobilky Chongqing Changan Suzuki Automobile a na trhu nahradí vozidlá Suzuki SX4 Sedan (nebude to teda priamy nástupca Suzuki Kizashi), pričom v Indii má byť predávaný pod označením Maruti Ciaz. Informácií je zatiaľ málo, no môžeme predpokladať, že k nám sa voziť nebude.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY