vytisknout velikost písma SUV značky Seat sa ukazuje na prvom obrázku

SUV značky Seat sa ukazuje na prvom obrázku

V poslednej dobe sa veľa hovorí o Škode Kodiak, ale zabúdať by sa nemalo ani na Seat. Aj španielska automobilka totiž už veľmi skoro predstaví nové SUV, ktoré bude s pripravovanou Škodou zdieľať technický základ. Jeho dizajn naznačilo niekoľko konceptov, dnes už sa ale celkom presne môžeme pozrieť na to, čo nás čaká.

Na internet totiž unikol prvý obrázok zachytávajúci obrazovku multimediálneho systému. Ako už to tak u niektorých áut býva, ten pri prezeraní správnych informácií zobrazuje automobil samotný, čo je práve prípad španielskeho SUV.

Zatiaľ čo dizajn ako taký je asi najpodobnejší staršiemu konceptu IBX, techniku ​​naznačila najmladšia štúdia 20V20 predstavená minulý rok v Ženeve. Vtedy Seat sľuboval motory TSI s výkonom až 220 kW (300 k), čo by mohlo naznačovať aj prevedenie Cupra, rovnako ako prítomnosť dieselov naladených až na 176 kW (240 k). Pohon všetkých kolies je samozrejmosťou.

Dá sa očakávať, že Seat ukáže v Ženeve už hotové auto, zatiaľ čo Škoda KodiaQ sa predstaví ako koncept.

suv (2).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY