vytisknout velikost písma SUV značky Seat sa ukazuje na prvom obrázku

SUV značky Seat sa ukazuje na prvom obrázku

V poslednej dobe sa veľa hovorí o Škode Kodiak, ale zabúdať by sa nemalo ani na Seat. Aj španielska automobilka totiž už veľmi skoro predstaví nové SUV, ktoré bude s pripravovanou Škodou zdieľať technický základ. Jeho dizajn naznačilo niekoľko konceptov, dnes už sa ale celkom presne môžeme pozrieť na to, čo nás čaká.

Na internet totiž unikol prvý obrázok zachytávajúci obrazovku multimediálneho systému. Ako už to tak u niektorých áut býva, ten pri prezeraní správnych informácií zobrazuje automobil samotný, čo je práve prípad španielskeho SUV.

Zatiaľ čo dizajn ako taký je asi najpodobnejší staršiemu konceptu IBX, techniku ​​naznačila najmladšia štúdia 20V20 predstavená minulý rok v Ženeve. Vtedy Seat sľuboval motory TSI s výkonom až 220 kW (300 k), čo by mohlo naznačovať aj prevedenie Cupra, rovnako ako prítomnosť dieselov naladených až na 176 kW (240 k). Pohon všetkých kolies je samozrejmosťou.

Dá sa očakávať, že Seat ukáže v Ženeve už hotové auto, zatiaľ čo Škoda KodiaQ sa predstaví ako koncept.

suv (2).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY