vytisknout velikost písma SUV SsangYong XIV sa snaží upútať pozornosť v Európe

SUV SsangYong XIV sa snaží upútať pozornosť v Európe

SsangYong priviezol do Paríža ďalšie koncepty SUV XIV-Air a XIV-Adventure, ktoré by si to malo čoskoro namieriť na výrobnú linku a k zákazníkom. Jedná sa o kompletné SUV, ktoré sa spoľahne na zatiaľ nešpecifikovaný motor s objemom 1,6 litra a emisiami 140 - 150 g / km CO2 pre benzínovú a 110 - 120 g / km CO2 pre dieselovú verziu.

Koncept XIV-Air je niečo ako SUV Targa, ale rozhodne to je zaujímavý nápad. XIV-Adventure je zase zameraný do terénu. Otázkou je, čo sa potom dostane do sériovej výroby, ale dve verzie - jedna mestská a jedna outdoorová - nie sú dnes úplne mimo misu. Podobné členenie ponúka napríklad aj Škoda Yeti, aj keď ide vždy skôr len o optické ako vyložene funkčné doplnky.

Informácií bohužiaľ príliš nemáme a ani SsangYong nie je moc konkrétny. Evidentne tak majú vozidlá do sériového prevedenia ešte celkom ďaleko, aj keď už vyzerajú celkom uveriteľne a z niektorých uhlov aj celkom originálne.

_DSC1385.JPG_DSC1389.JPG_DSC1390.JPG_DSC1392.JPG_DSC1398.JPG_DSC1403.JPG_DSC1405.JPG_DSC1410.JPG_DSC1414.JPGIMG_4721.JPGIMG_4722.JPGIMG_4723.JPGIMG_4724.JPGIMG_4726.JPGIMG_4727.JPGIMG_4728.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY