vytisknout velikost písma SUV SsangYong XIV sa snaží upútať pozornosť v Európe

SUV SsangYong XIV sa snaží upútať pozornosť v Európe

SsangYong priviezol do Paríža ďalšie koncepty SUV XIV-Air a XIV-Adventure, ktoré by si to malo čoskoro namieriť na výrobnú linku a k zákazníkom. Jedná sa o kompletné SUV, ktoré sa spoľahne na zatiaľ nešpecifikovaný motor s objemom 1,6 litra a emisiami 140 - 150 g / km CO2 pre benzínovú a 110 - 120 g / km CO2 pre dieselovú verziu.

Koncept XIV-Air je niečo ako SUV Targa, ale rozhodne to je zaujímavý nápad. XIV-Adventure je zase zameraný do terénu. Otázkou je, čo sa potom dostane do sériovej výroby, ale dve verzie - jedna mestská a jedna outdoorová - nie sú dnes úplne mimo misu. Podobné členenie ponúka napríklad aj Škoda Yeti, aj keď ide vždy skôr len o optické ako vyložene funkčné doplnky.

Informácií bohužiaľ príliš nemáme a ani SsangYong nie je moc konkrétny. Evidentne tak majú vozidlá do sériového prevedenia ešte celkom ďaleko, aj keď už vyzerajú celkom uveriteľne a z niektorých uhlov aj celkom originálne.

_DSC1385.JPG_DSC1389.JPG_DSC1390.JPG_DSC1392.JPG_DSC1398.JPG_DSC1403.JPG_DSC1405.JPG_DSC1410.JPG_DSC1414.JPGIMG_4721.JPGIMG_4722.JPGIMG_4723.JPGIMG_4724.JPGIMG_4726.JPGIMG_4727.JPGIMG_4728.JPG

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY