vytisknout velikost písma SUV SsangYong XIV sa snaží upútať pozornosť v Európe

SUV SsangYong XIV sa snaží upútať pozornosť v Európe

SsangYong priviezol do Paríža ďalšie koncepty SUV XIV-Air a XIV-Adventure, ktoré by si to malo čoskoro namieriť na výrobnú linku a k zákazníkom. Jedná sa o kompletné SUV, ktoré sa spoľahne na zatiaľ nešpecifikovaný motor s objemom 1,6 litra a emisiami 140 - 150 g / km CO2 pre benzínovú a 110 - 120 g / km CO2 pre dieselovú verziu.

Koncept XIV-Air je niečo ako SUV Targa, ale rozhodne to je zaujímavý nápad. XIV-Adventure je zase zameraný do terénu. Otázkou je, čo sa potom dostane do sériovej výroby, ale dve verzie - jedna mestská a jedna outdoorová - nie sú dnes úplne mimo misu. Podobné členenie ponúka napríklad aj Škoda Yeti, aj keď ide vždy skôr len o optické ako vyložene funkčné doplnky.

Informácií bohužiaľ príliš nemáme a ani SsangYong nie je moc konkrétny. Evidentne tak majú vozidlá do sériového prevedenia ešte celkom ďaleko, aj keď už vyzerajú celkom uveriteľne a z niektorých uhlov aj celkom originálne.

_DSC1385.JPG_DSC1389.JPG_DSC1390.JPG_DSC1392.JPG_DSC1398.JPG_DSC1403.JPG_DSC1405.JPG_DSC1410.JPG_DSC1414.JPGIMG_4721.JPGIMG_4722.JPGIMG_4723.JPGIMG_4724.JPGIMG_4726.JPGIMG_4727.JPGIMG_4728.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY