vytisknout velikost písma SUV od Lamborghini dostalo definitívne zelenú. Príde o tri roky

SUV od Lamborghini dostalo definitívne zelenú. Príde o tri roky

Je rozhodnuté, Lamborghini bude naozaj vyrábať SUV. Automobilka oficiálne potvrdila, že vedenie nakoniec projekt schválilo, auto sa bude vyrábať v domácom Taliansku a na trhu by sa malo objaviť v roku 2018. Sériový model by mal skutočne vychádzať z konceptu Lamborghini Urus, ktorý sme videli už v roku 2012.

lamborghini 1.jpglamborghini 2.jpglamborghini 3.jpgLamborghini zrejme nepostaví svoje prvé moderné SUV ako automobil schopný zdolávať balvany a bahno. Pod kapotou by sa mohol objaviť preplňovaný osemvalec od Audi

Lamborghini očakáva ročný odbyt v počte asi troch tisíc áut, čo by zdvojnásobilo súčasnú produkciu značky. Najviac áut zamieri do krajín okolo Perzského zálivu, do USA a aj do Číny. Zákazníci sa ale ozývajú aj z Európy, predovšetkým z Veľkej Británie a Nemecka. Záujem je aj v Rusku.

Automobilka kvôli vývoji nového SUV a príprave výroby nového modelu vyčlení "stovky miliónov eur" na investície, ale presné číslo zrejme ešte ani Lamborghini, ani koncern VW nepozná. Na vývoji a výrobe nového auta sa bude podieľať až 500 nových zamestnancov.

Ohľadom techniky je ťažké niečo predvídať, ale pod kapotou by sa namiesto atmosférického dvanásťvalca mohol objaviť dvakrát preplňovaný osemvalec 4.0 TFSI od Audi, samozrejme patrične upravený, aby svojim prejavom a charakterom zodpovedal značke Lamborghini.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY