vytisknout velikost písma SUV Landwind X7, čínska kópia Range Roveru Evoque, mieri na trh

Landwind X7 je približne trikrát lacnejšie ako Evoque. Dealer dokonca ponúka originálnu masku chladiča Range Roveru Evoque vrátane nápisu na kapote.
SUV Landwind X7, čínska kópia Range Roveru Evoque, mieri na trh
Zoznam kapitol
  1. Čínske SUV Landwind X7
  2. Fotogaléria: Landwind X7

Ochrana duševného vlastníctva v Číne nič neznamená. A tak sa na čínskom trhu začína oficiálne (a úplne legálne) predávať kópia Range Roveru Evoque, ktorá sa volá Landwind X7. Táto značka sa "preslávila" na európskom trhu napríklad katastrofálnymi crash testmi.

landwind x7 (3).jpglandwind x7 (2).jpglandwind x7 (1).jpgNie je to tak náhodou Range Rover? Predajca Landwind X7 vám ponúkne aj originálnu masku chladiča britského vozidla vrátane ikonických písmeniek na kapotu. Potom už naozaj nikto nič nespozná

Landwind X7 je približne trikrát lacnejší ako Range Rover Evoque, ale zákazník zase dostane celkom solídny motor. Benzínový preplňovaný dvojliter pochádza od Mitsubishi, má výkon 190 koní a krútiaci moment 250 Nm. Auto je len predokolka a štandardne má osemstupňový automat. Podľa čínskej normy spotrebuje 10,4 litra na 100 km.

Web CarNewsChina upozorňuje, že Landwind X7 nie je len dizajnová kópia, ale vyložený klon, pretože obe autá, originálne Range Rover aj čínske SUV, sú prakticky totožné čo do rozmerov a rázvoru. Landwind je len o 75 kg ľahší, pretože nemá pohon všetkých kolies.

Zaujímavé je, že dealer vozidiel Landwind dokonca ponúka originálnu masku chladiča Range Roveru Evoque vrátane charakteristických písmen na kapotu, takže zo svojho Landwindu môžete urobiť auto, ktoré bude od originálu takmer na nerozoznanie.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY