vytisknout velikost písma SUV Lamborghini Urus sa odkladá kvôli strachu z globálnej recesie

SUV Lamborghini Urus sa odkladá kvôli strachu z globálnej recesie

Automobilka Lamborghini stále neschválila SUV Urus do výroby. Dôvodom je podľa magazínu Autocar predovšetkým obava z vývoja svetovej ekonomiky a tiež zo situácie v štátoch okolo Perzského zálivu. Lamborghini má strach, že by práve kľúčové trhy arabských štátov mohli stagnovať, rovnako tak trh čínsky. 

Lamborghini však na svojom prvom modernom SUV pracuje a vôbec nie je nereálna aplikácia hybridného ústrojenstva, ktoré sme videli na autosalóne v Paríži v podobe konceptu Lamborghini Asterion. K pohonu má slúžiť zrejme preplňovaný osemvalec 4,0 l od Audi, nie atmosférický desaťvalec alebo dvanásťvalec. 

SUV Lamborghini Urus sa v plánoch automobilky objavilo v polovici roka 2013, kedy sa s ním počítalo na rok 2017. Lenže zatiaľ model zelenú od vedenia nedostal a vyzerá to, že sa projekt zatiaľ presúva na neurčito. Nie je zrušený, len sa odkladá. 

Taliansky výrobca exkluzívnych áut, ktorý patrí do koncernu Volkswagen, tak zrejme čaká na vhodnú príležitosť. Pôvodne sa tiež počítalo s tým, že sa SUV Lamborghini vôbec nebude predávať v Európe a u toho zrejme tiež zostane. Čo sa techniky týka, auto má stáť na základoch súčasného Porsche Cayenne.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY