vytisknout velikost písma SUV Lamborghini Urus sa odkladá kvôli strachu z globálnej recesie

SUV Lamborghini Urus sa odkladá kvôli strachu z globálnej recesie

Automobilka Lamborghini stále neschválila SUV Urus do výroby. Dôvodom je podľa magazínu Autocar predovšetkým obava z vývoja svetovej ekonomiky a tiež zo situácie v štátoch okolo Perzského zálivu. Lamborghini má strach, že by práve kľúčové trhy arabských štátov mohli stagnovať, rovnako tak trh čínsky. 

Lamborghini však na svojom prvom modernom SUV pracuje a vôbec nie je nereálna aplikácia hybridného ústrojenstva, ktoré sme videli na autosalóne v Paríži v podobe konceptu Lamborghini Asterion. K pohonu má slúžiť zrejme preplňovaný osemvalec 4,0 l od Audi, nie atmosférický desaťvalec alebo dvanásťvalec. 

SUV Lamborghini Urus sa v plánoch automobilky objavilo v polovici roka 2013, kedy sa s ním počítalo na rok 2017. Lenže zatiaľ model zelenú od vedenia nedostal a vyzerá to, že sa projekt zatiaľ presúva na neurčito. Nie je zrušený, len sa odkladá. 

Taliansky výrobca exkluzívnych áut, ktorý patrí do koncernu Volkswagen, tak zrejme čaká na vhodnú príležitosť. Pôvodne sa tiež počítalo s tým, že sa SUV Lamborghini vôbec nebude predávať v Európe a u toho zrejme tiež zostane. Čo sa techniky týka, auto má stáť na základoch súčasného Porsche Cayenne.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY