vytisknout velikost písma SUV Lamborghini Urus sa odkladá kvôli strachu z globálnej recesie

SUV Lamborghini Urus sa odkladá kvôli strachu z globálnej recesie

Automobilka Lamborghini stále neschválila SUV Urus do výroby. Dôvodom je podľa magazínu Autocar predovšetkým obava z vývoja svetovej ekonomiky a tiež zo situácie v štátoch okolo Perzského zálivu. Lamborghini má strach, že by práve kľúčové trhy arabských štátov mohli stagnovať, rovnako tak trh čínsky. 

Lamborghini však na svojom prvom modernom SUV pracuje a vôbec nie je nereálna aplikácia hybridného ústrojenstva, ktoré sme videli na autosalóne v Paríži v podobe konceptu Lamborghini Asterion. K pohonu má slúžiť zrejme preplňovaný osemvalec 4,0 l od Audi, nie atmosférický desaťvalec alebo dvanásťvalec. 

SUV Lamborghini Urus sa v plánoch automobilky objavilo v polovici roka 2013, kedy sa s ním počítalo na rok 2017. Lenže zatiaľ model zelenú od vedenia nedostal a vyzerá to, že sa projekt zatiaľ presúva na neurčito. Nie je zrušený, len sa odkladá. 

Taliansky výrobca exkluzívnych áut, ktorý patrí do koncernu Volkswagen, tak zrejme čaká na vhodnú príležitosť. Pôvodne sa tiež počítalo s tým, že sa SUV Lamborghini vôbec nebude predávať v Európe a u toho zrejme tiež zostane. Čo sa techniky týka, auto má stáť na základoch súčasného Porsche Cayenne.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY