vytisknout velikost písma SUV Jaguar F-Pace sa predvádza na prvých oficiálnych fotkách

SUV Jaguar F-Pace sa predvádza na prvých oficiálnych fotkách

Prvé SUV automobilky Jaguar mieri na autosalón do Frankfurtu a predávať sa začne v roku 2016. Než Jaguar zverejní fotografie vozidla v plnej paráde, môžeme sa zatiaľ pozrieť na zábery už len mierne zamaskovaných prototypov z testovania v extrémnych podmienkach.

jaguar (4).jpgjaguar (6).jpgjaguar (7).jpgOd polárneho kruhu po rozpálenej arabskej púšti. Jaguar testuje model F-Pace v tých najextrémnejších podmienkach a vôbec prvýkrát svoje auto vyvíjal aj mimo cesty

Jaguar sa chváli, že vôbec prvýkrát testoval auto napríklad na horských štrkových cestách. Aby aj nie, keď je to SUV, ktoré sa bude musieť stretnúť s veľmi schopnými súpermi v preplnenom segmente.

Ohľadom techniky pod kapotou toho zatiaľ veľa nevieme, ale očakáva sa, že Jaguar F-Pace dostane kompresorom preplňovaný benzínový šesťvalec 3,0 l, trojlitrový turbodiesel a samozrejme aj benzínový osemvalec v nejakej "športovej" verzii.

Na také hračky, ako priehľadné A stĺpiky alebo systém rozpoznávania dier v ceste, si ešte budeme musieť počkať. Záležitosti v podobe "priehľadnej" kapoty zase zostanú vyhradené Land Roverom.

jaguar (1).jpgjaguar (2).jpgjaguar (3).jpgjaguar (5).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY