vytisknout velikost písma SUV Borgward BX7 sa predvádza za jazdy a odhalilo interiér

SUV Borgward BX7 sa predvádza za jazdy a odhalilo interiér

Nemecká automobilka Borgward (alebo by sme mali napísať čínska, keď prakticky celý projekt financujú Číňania?) predstavila na autosalóne vo Frankfurte svojej prvé novodobé auto. Je to prototyp SUV Borgward BX7 a vyrábať sa začne na začiatku roku 2016.

Aj keď už Borgward ukázal väčšiu sadu fotografií a predstavil technické dáta aj obchodné plány (do roku 2020 chce vyrábať už 800 000 áut ročne), ešte tajil interiér. Ten si môžeme prezrieť na priloženom videu a rovnako tak sa môžeme na model BX7 pozrieť na ceste.

Pod kapotou je zatiaľ preplňovaný benzínový štvorvalec 2,0 l s výkonom 165 kW (224 k) a krútiacim momentom 300 Nm. Štandardne má pohon všetkých kolies a dvojspojkový automat. Akceleráciu 0-100 km/h má zvládnuť pod desať sekúnd a bezpečne pôjde rýchlejšie ako 200 km/h.

Neskôr príde aj plug-in hybridný model s výkonom cez 400 koní a elektrickým dojazdom až 55 km. Chystá sa aj diesel. Zaujímavé je, že výroba SUV Borgward BX7 bude prebiehať v Číne a tam sa tiež začne prvýkrát predávať. Do Európy dorazí neskôr, až bude v ponuke aj diesel.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY