vytisknout velikost písma SUV Borgward BX7 sa predvádza za jazdy a odhalilo interiér

SUV Borgward BX7 sa predvádza za jazdy a odhalilo interiér

Nemecká automobilka Borgward (alebo by sme mali napísať čínska, keď prakticky celý projekt financujú Číňania?) predstavila na autosalóne vo Frankfurte svojej prvé novodobé auto. Je to prototyp SUV Borgward BX7 a vyrábať sa začne na začiatku roku 2016.

Aj keď už Borgward ukázal väčšiu sadu fotografií a predstavil technické dáta aj obchodné plány (do roku 2020 chce vyrábať už 800 000 áut ročne), ešte tajil interiér. Ten si môžeme prezrieť na priloženom videu a rovnako tak sa môžeme na model BX7 pozrieť na ceste.

Pod kapotou je zatiaľ preplňovaný benzínový štvorvalec 2,0 l s výkonom 165 kW (224 k) a krútiacim momentom 300 Nm. Štandardne má pohon všetkých kolies a dvojspojkový automat. Akceleráciu 0-100 km/h má zvládnuť pod desať sekúnd a bezpečne pôjde rýchlejšie ako 200 km/h.

Neskôr príde aj plug-in hybridný model s výkonom cez 400 koní a elektrickým dojazdom až 55 km. Chystá sa aj diesel. Zaujímavé je, že výroba SUV Borgward BX7 bude prebiehať v Číne a tam sa tiež začne prvýkrát predávať. Do Európy dorazí neskôr, až bude v ponuke aj diesel.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY