vytisknout velikost písma SUV BMW X5 a X6 tiež dostanú dotykové ovládanie systému iDrive

SUV BMW X5 a X6 tiež dostanú dotykové ovládanie systému iDrive

Nová generácia luxusného sedanu BMW radu 7 priniesla novinku v podobe dotykového ovládania palubného systému iDrive. Táto funkcia ešte tento rok zamieri do SUV BMW X5 a príbuzného BMW X6, píšu stránky BMWBlog.com. V mníchovských SUV sa ale neobjaví funkcia rozpoznávania gest.

Dizajn častí interiéru sa kvôli tomu meniť nebude, existujúci displej bude iba vymenený za dotykový a autá samozrejme dostanú aj novšiu generáciu celého systému iDrive, ktorý práve dotykové ovládanie podporuje.

Dodatočná zástavba dotykového ovládania do už vyrobených modelov X5 a X6 možno nebude, súčasný hardvér túto funkciu nepodporuje. V SUV X5 a X6 tiež zostane otočný ovládač na stredovom paneli, bez neho sa ešte modernizovaný iDrive nezaobíde.

Ostatné modely značky BMW si budú musieť na dotykovú funkciu systému iDrive počkať ešte nejaký ten rok. Ďalšia príde na rad nová generácia BMW radu 5, ktorú by sme mohli vidieť už tento rok na niektorom z väčších autosalónov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY