vytisknout velikost písma SUV BMW X5 a X6 tiež dostanú dotykové ovládanie systému iDrive

SUV BMW X5 a X6 tiež dostanú dotykové ovládanie systému iDrive

Nová generácia luxusného sedanu BMW radu 7 priniesla novinku v podobe dotykového ovládania palubného systému iDrive. Táto funkcia ešte tento rok zamieri do SUV BMW X5 a príbuzného BMW X6, píšu stránky BMWBlog.com. V mníchovských SUV sa ale neobjaví funkcia rozpoznávania gest.

Dizajn častí interiéru sa kvôli tomu meniť nebude, existujúci displej bude iba vymenený za dotykový a autá samozrejme dostanú aj novšiu generáciu celého systému iDrive, ktorý práve dotykové ovládanie podporuje.

Dodatočná zástavba dotykového ovládania do už vyrobených modelov X5 a X6 možno nebude, súčasný hardvér túto funkciu nepodporuje. V SUV X5 a X6 tiež zostane otočný ovládač na stredovom paneli, bez neho sa ešte modernizovaný iDrive nezaobíde.

Ostatné modely značky BMW si budú musieť na dotykovú funkciu systému iDrive počkať ešte nejaký ten rok. Ďalšia príde na rad nová generácia BMW radu 5, ktorú by sme mohli vidieť už tento rok na niektorom z väčších autosalónov.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY