vytisknout velikost písma SUV BMW X5 a X6 tiež dostanú dotykové ovládanie systému iDrive

SUV BMW X5 a X6 tiež dostanú dotykové ovládanie systému iDrive

Nová generácia luxusného sedanu BMW radu 7 priniesla novinku v podobe dotykového ovládania palubného systému iDrive. Táto funkcia ešte tento rok zamieri do SUV BMW X5 a príbuzného BMW X6, píšu stránky BMWBlog.com. V mníchovských SUV sa ale neobjaví funkcia rozpoznávania gest.

Dizajn častí interiéru sa kvôli tomu meniť nebude, existujúci displej bude iba vymenený za dotykový a autá samozrejme dostanú aj novšiu generáciu celého systému iDrive, ktorý práve dotykové ovládanie podporuje.

Dodatočná zástavba dotykového ovládania do už vyrobených modelov X5 a X6 možno nebude, súčasný hardvér túto funkciu nepodporuje. V SUV X5 a X6 tiež zostane otočný ovládač na stredovom paneli, bez neho sa ešte modernizovaný iDrive nezaobíde.

Ostatné modely značky BMW si budú musieť na dotykovú funkciu systému iDrive počkať ešte nejaký ten rok. Ďalšia príde na rad nová generácia BMW radu 5, ktorú by sme mohli vidieť už tento rok na niektorom z väčších autosalónov.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY