vytisknout velikost písma SUV Bentley Bentayga je ešte väčšie a megalomanskejšie, než sa zdá

SUV Bentley Bentayga je ešte väčšie a megalomanskejšie, než sa zdá

SUV Bentley Bentayga, o ktorom automobilka tvrdí, že je najsilnejšie, najrýchlejšie a najluxusnejšie SUV na svete, má za sebou premiéru. K SUV Bentley sa ale ešte určite vrátime nasledujúce dni autosalónu.

Všetky dôležité technické informácie už poznáme, takže len pripomenieme, že pod kapotou je nový dvanásťvalec 6.0 TSI so systémom vypínania polovice valcov, ak pracuje pod čiastočnou záťažou pod 3000 ot./min. Je spojený s osemstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies.

Výkon motora W12 6.0 TSI dosahuje na 447 kW (608 k) a krútiaci moment vrcholí hodnotou 900 Nm kdekoľvek medzi 1250 až 4500 ot./min. To stačí na to, aby 2 422 kg ťažké SUV Bentley Bentayga zvládlo zrýchliť z 0 na 100 km/h za 4,1 s. Rozbehne sa na 301 km/h.

Za štandardne dodávanými dvadsaťpalcovými ráfikmi sa ukrývajú až 400mm oceľové kotúče a SUV Bentley jazdí pochopiteľne na adaptívnom vzduchovom podvozku s nastaviteľnou výškou a aktívnymi stabilizátormi.

Screen Shot 2015-09-14 at 19.58.30.pngScreen Shot 2015-09-14 at 19.59.12.pngScreen Shot 2015-09-14 at 19.59.21.pngScreen Shot 2015-09-14 at 19.59.33.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.00.03.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.00.10.png

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY