vytisknout velikost písma SUV Audi Q2 pokračuje v odhaľovaní pred autosalónom v Ženeve

SUV Audi Q2 pokračuje v odhaľovaní pred autosalónom v Ženeve

Už sme tu mali prázdne parkovacie miesto vedľa Audi Q3, Q5 a Q7, teraz si môžeme nové Audi Q2 pozrieť pod plachtou z dvoch uhlov. Snímky zverejnilo Audi na svojich facebookových stránkach. Svetovú premiéru zažije najmenšie SUV Audi Q2 samozrejme na autosalóne v Ženeve.

audi q2 01.jpgaudi q2 02.jpg
K dispozici jsou zatím jen dva malé snímky Audi Q2 pod plachtou, které toho kromě základního profilu a grafiky světel mnoho neukazují

Ohľadom techniky a veľkosti Audi Q2 sa toho ešte veľa nevie. Vlastne len vieme, že sa má predávať už od jesene 2016 na všetkých dôležitých európskych trhoch vrátane toho nášho. Nie je teda isté, či sa v hierarchii značky jedná o menší model alebo "športový" variant Audi Q3.

Je ale celkom isté, že základom bude modulárna platforma MQB a známe koncernové motory TFSI a TDI. Keďže sme v Audi, tak by to nešlo bez pohonu všetkých kolies quattro pre vrcholnej motorizácie, aj keď v tomto prípade pôjde o upravený Haldex. Stály pohon všetkých kolies s medzinápravovým diferenciálom je v Audi vyhradený autám s motorom pozdĺžne.

Audi malo dlhé roky problémy s použitím mien Q2 a tiež Q4, ktoré si nárokoval Fiat, respektíve jeho značka Alfa Romeo. Evidentne ale medzi oboma automobilkami došlo k dohode a Audi bude môcť minimálne označenie Q2 použiť.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY