vytisknout velikost písma Subaru XV pre rok 2014 bez motora 1,6 i a s obmedzenými vibráciami

Značka Subaru pre európske trhy pripravila vylepšené prevedenie svojho modelu XV.
Subaru XV pre rok 2014 bez motora 1,6 i a s obmedzenými vibráciami

Britské zastúpenie automobilky Subaru oznámilo, že upravuje ponuku svojho radu Subaru XV. Škála verzií má byť týmito krokmi zjednodušená resp. osekaná, ale vozidlá sa majú dočkať aj drobných vylepšení. Z ponuky vypadlo základné prevedenie 1,6 i a motory 2,0 i sa dočkali modifikácií ventilového rozvodu pre zníženie ich hlučnosti.

Subaru XV 2014 prev 1.jpgSubaru XV 2014 prev 2.jpg
Subaru XV pre modelový rok 2014 a britský trh

Pre ďalšie obmedzenie hluku a vibrácií boli zosilnené niektoré izolačné materiály. Závesy predných kolies dostali silnejšie spodné ramená a po novom aj odladené riadenie má zabezpečiť presnejšie a priamejšie vedenie a obmedziť prenos vibrácií z vozovky do volantu. Silnejšie stĺpiky A prispejú k vyššej úrovni pasívnej bezpečnosti radu Subaru XV, avšak úpravy sa prenesú aj do interiéru.

Do štandardnej výbavy všetkých variantov sa dostáva stráženie tlaku v pneumatikách, indikácia vhodného momentu pre zmenu prevodu, nové niektoré obkladové materiály a upravená tlačidla ventilačnej sústavy. Spomínané úpravy sa zatiaľ týkajú vozidiel Subaru XV pre britský trh.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY