vytisknout velikost písma Subaru XV pre rok 2014 bez motora 1,6 i a s obmedzenými vibráciami

Značka Subaru pre európske trhy pripravila vylepšené prevedenie svojho modelu XV.
Subaru XV pre rok 2014 bez motora 1,6 i a s obmedzenými vibráciami

Britské zastúpenie automobilky Subaru oznámilo, že upravuje ponuku svojho radu Subaru XV. Škála verzií má byť týmito krokmi zjednodušená resp. osekaná, ale vozidlá sa majú dočkať aj drobných vylepšení. Z ponuky vypadlo základné prevedenie 1,6 i a motory 2,0 i sa dočkali modifikácií ventilového rozvodu pre zníženie ich hlučnosti.

Subaru XV 2014 prev 1.jpgSubaru XV 2014 prev 2.jpg
Subaru XV pre modelový rok 2014 a britský trh

Pre ďalšie obmedzenie hluku a vibrácií boli zosilnené niektoré izolačné materiály. Závesy predných kolies dostali silnejšie spodné ramená a po novom aj odladené riadenie má zabezpečiť presnejšie a priamejšie vedenie a obmedziť prenos vibrácií z vozovky do volantu. Silnejšie stĺpiky A prispejú k vyššej úrovni pasívnej bezpečnosti radu Subaru XV, avšak úpravy sa prenesú aj do interiéru.

Do štandardnej výbavy všetkých variantov sa dostáva stráženie tlaku v pneumatikách, indikácia vhodného momentu pre zmenu prevodu, nové niektoré obkladové materiály a upravená tlačidla ventilačnej sústavy. Spomínané úpravy sa zatiaľ týkajú vozidiel Subaru XV pre britský trh.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY