vytisknout velikost písma Subaru XV pre rok 2014 bez motora 1,6 i a s obmedzenými vibráciami

Značka Subaru pre európske trhy pripravila vylepšené prevedenie svojho modelu XV.
Subaru XV pre rok 2014 bez motora 1,6 i a s obmedzenými vibráciami

Britské zastúpenie automobilky Subaru oznámilo, že upravuje ponuku svojho radu Subaru XV. Škála verzií má byť týmito krokmi zjednodušená resp. osekaná, ale vozidlá sa majú dočkať aj drobných vylepšení. Z ponuky vypadlo základné prevedenie 1,6 i a motory 2,0 i sa dočkali modifikácií ventilového rozvodu pre zníženie ich hlučnosti.

Subaru XV 2014 prev 1.jpgSubaru XV 2014 prev 2.jpg
Subaru XV pre modelový rok 2014 a britský trh

Pre ďalšie obmedzenie hluku a vibrácií boli zosilnené niektoré izolačné materiály. Závesy predných kolies dostali silnejšie spodné ramená a po novom aj odladené riadenie má zabezpečiť presnejšie a priamejšie vedenie a obmedziť prenos vibrácií z vozovky do volantu. Silnejšie stĺpiky A prispejú k vyššej úrovni pasívnej bezpečnosti radu Subaru XV, avšak úpravy sa prenesú aj do interiéru.

Do štandardnej výbavy všetkých variantov sa dostáva stráženie tlaku v pneumatikách, indikácia vhodného momentu pre zmenu prevodu, nové niektoré obkladové materiály a upravená tlačidla ventilačnej sústavy. Spomínané úpravy sa zatiaľ týkajú vozidiel Subaru XV pre britský trh.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY