vytisknout velikost písma Subaru WRX STI pôjde 264 km/h a ponúkne sklopné zadné operadlá

Dominick Infante na čerstvom videu predstavuje nové Subaru WRX STI. Tri minútky pozornosti určite stoja zato.
Subaru WRX STI pôjde 264 km/h a ponúkne sklopné zadné operadlá

Jednou z najvýznamnejších premiér medzinárodného dosahu, ktoré sa tento rok v Detroite predstavili, je nepochybne nové Subaru WRX STI. Dnes už vieme všetko podstatné, nové STI má 4 595 mm na dĺžku, 1 795 mm na šírku a 1 475 mm na výšku a stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 650 mm. O jeho pohon sa stará upravený preplňovaný štvorvalcový boxer s objemom 2,5 litra, ktorý ponúkne maximálny výkon 305 koní pri 6000 ot./min a krútiaci moment až 393 Nm (4000 ot./min).

Na novom videu tento model predstavuje Dominick Infante, americký šéf značky Subaru. Jeho trojminútová prezentácia je síce statická, ale ponúka detailné pohľady do interiéru a celý rad praktických informácií. Ak chcete vidieť nové STI v pohybe, v našom staršom článku nájdete hneď niekoľko jazdných videí.

Infante okrem iného uvádza, že novinka bude vybavená kolesami BBS a brzdami Brembo. Vodič si sadne do koženej anatomickej sedačky s červeným poťahom a v rukách zovrie športový trojramenný volant s plochým spodkom venca, pričom delené zadné operadlá možno sklápať na sedáky, čo umožní prepravu väčších batožín. Jazdné parametre zatiaľ zverejnené neboli, avšak Infante sa koncom videá preriekol, že WRX STI pôjde "pravdepodobne" až 264 km/h.

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY