vytisknout velikost písma Subaru WRX STI dostalo od H & R vylepšený podvozok

Subaru WRX STI dostalo od H & R vylepšený podvozok

Subaru WRX STI nie je práve automobil, ktorý by potreboval nejako zásadne upravovať podvozok, ale ak by ste predsa len chceli športovejšie odpruženie práve pre tento model, riešenia existujú. Jedno z nich nedávno predstavila nemecká spoločnosť H & R.

Záujemcovia si môžu zaobstarať nastaviteľné odpruženie, ktoré znamená v praxi možnosť upraviť podvozok podľa toho, kam s autom vyrazíte. Svoje STI tak môžete vyladiť pre jazdu po okreskách, na pretekárskom okruhu, alebo napríklad po šotoline. Subaru WRX STI súčasne dostane spolu s inštaláciou nového odpruženia aj nižšiu svetlú výšku. Tá vpredu klesne o 35 mm, vzadu o 30 mm.

Motora sa táto úprava netýka, avšak aj štandardných 221 kW (300 k) a 407 Nm produkovaných štvorvalcovým boxerom s objemom 2,5 litra pre bežnú jazdu stačí viac než bohato. Akceleráciu z nuly na 100 km/h zvládne aktuálne WRX STI za 5,2 s.

sti_3.jpgsti_1.jpgsti_2.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY