vytisknout velikost písma Subaru WRX STI dostalo od H & R vylepšený podvozok

Subaru WRX STI dostalo od H & R vylepšený podvozok

Subaru WRX STI nie je práve automobil, ktorý by potreboval nejako zásadne upravovať podvozok, ale ak by ste predsa len chceli športovejšie odpruženie práve pre tento model, riešenia existujú. Jedno z nich nedávno predstavila nemecká spoločnosť H & R.

Záujemcovia si môžu zaobstarať nastaviteľné odpruženie, ktoré znamená v praxi možnosť upraviť podvozok podľa toho, kam s autom vyrazíte. Svoje STI tak môžete vyladiť pre jazdu po okreskách, na pretekárskom okruhu, alebo napríklad po šotoline. Subaru WRX STI súčasne dostane spolu s inštaláciou nového odpruženia aj nižšiu svetlú výšku. Tá vpredu klesne o 35 mm, vzadu o 30 mm.

Motora sa táto úprava netýka, avšak aj štandardných 221 kW (300 k) a 407 Nm produkovaných štvorvalcovým boxerom s objemom 2,5 litra pre bežnú jazdu stačí viac než bohato. Akceleráciu z nuly na 100 km/h zvládne aktuálne WRX STI za 5,2 s.

sti_3.jpgsti_1.jpgsti_2.jpg
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY