vytisknout velikost písma Subaru WRX S4: 300 koní, EyeSight a tlačidlom ovládaná parkovacia brzda

Subaru WRX S4: 300 koní, EyeSight a tlačidlom ovládaná parkovacia brzda

Subaru odhalilo model WRX S4. Ide o športový sedan, ktorý ponúkne viac pohodlia ako vrcholné STI, ale dynamika bude veľmi podobná. Zlou správou hneď na začiatok je ale fakt, že ide zatiaľ o automobil určený výhradne pre japonský trh.

O pohon nového WRX S4 sa stará preplňovaný dvojlitrový boxer vybavený systémom priameho vstreku paliva. Maximálny výkon je 221 kW (300 k) a krútiaci moment vrcholí na 400 Nm v rozmedzí od 2000 do 4800 ot./min. Pohon všetkých kolies je samozrejmosťou, v tomto prípade je ale motor kombinovaný s bezstupňovou automatickou prevodovkou.

WRX S4 navyše používa elektromechanický posilňovač riadenia a na mieste páky ručnej brzdy nájdete iba tlačidlo parkovacej brzdy. S4 je tak prvým zástupcom rady WRX, ktorý takú vec ponúka.

S4 je taktiež vybavené systémom eyesight. Vďaka nemu bude auto aktívne strážiť jazdné pruhy a ponúkne ďalšie systémy typu Brake Light Recognition, Pre-Collision Braking Control alebo adaptívny tempomat.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY