vytisknout velikost písma Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krok bližšie k realite

Značka Subaru v Ženeve predstavila novú štúdiu Viziv 2. Má zážihový boxer 1,6 DIT a tri elektromotory.
Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krok bližšie k realite

Viziv sa vracia na miesto činu. Presne pred rokom oslávila v Ženeve svoju premiéru štúdie Subaru Viziv a teraz na rovnakom mieste prichádza pokračovanie tohto príbehu. Je ale treba podotknúť, že Subaru Viziv 2 pôsobí výrazne prepracovanejším dojmom a v bežnej prevádzke si ho možno predstavíte aj bez extrémnej dávky kreativity. Viziv 2 stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 730 mm a je 4 435 mm dlhý, 1 920 mm široký a 1 530 mm vysoký.

_DSC0689.JPG_DSC0690.JPG_DSC0691.JPG
_DSC0686.JPG_DSC0687.JPG_DSC0688.JPG
Subaru Viziv 2 s výraznými kruhovými elementmi v oboch nárazníkoch

V dizajne vozidla sú kombinované rôzne témy vrátane ostrých hrán a kriviek a kruhových elementov, čo má byť podľa tvrdenia automobilky Subaru výrazom "priateľstva k životnému prostrediu a jazdných výkonov". Na rozdiel od svojho predchodcu má Viziv 2 nie jeden, ale dva páry bočných dverí, predný výklopný, zadný posuvný. Štvormiestny interiér sa nesie v podobnom duchu ako karoséria a vsádza na digitálne displeje a minimum samostatných ovládacích prvkov.

_DSC0705.JPG_DSC0706.JPG_DSC0707.JPG_DSC0710.JPG_DSC0711.JPG_DSC0712.JPG
Štvormiestny interiér nového konceptu je pohodlne prístupný štvoricou veľkých dverí

O pohon sa stará hybridná pohonná sústava typu plug-in hybrid, ktorej srdcom je vpredu uložený preplňovaný zážihový boxer 1,6 DIT s bezstupňovou automatickou prevodovkou CVT Lineartronic. Systém dopĺňajú tri elektromotory, jeden vpredu a dva vzadu, a sada li-iónových akumulátorov. Má ísť opäť o "symetrický" pohon AWD, avšak bez mechanickej väzby spaľovacieho motora so zadnými kolesami, ktoré sú poháňané elektromotormi.

V ďalšej kapitole si môžete prezrieť Viziv 2 v galérii našich živých snímok priamo z Ženevy.

 

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY