vytisknout velikost písma Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krok bližšie k realite

Značka Subaru v Ženeve predstavila novú štúdiu Viziv 2. Má zážihový boxer 1,6 DIT a tri elektromotory.
Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krok bližšie k realite

Viziv sa vracia na miesto činu. Presne pred rokom oslávila v Ženeve svoju premiéru štúdie Subaru Viziv a teraz na rovnakom mieste prichádza pokračovanie tohto príbehu. Je ale treba podotknúť, že Subaru Viziv 2 pôsobí výrazne prepracovanejším dojmom a v bežnej prevádzke si ho možno predstavíte aj bez extrémnej dávky kreativity. Viziv 2 stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 730 mm a je 4 435 mm dlhý, 1 920 mm široký a 1 530 mm vysoký.

_DSC0689.JPG_DSC0690.JPG_DSC0691.JPG
_DSC0686.JPG_DSC0687.JPG_DSC0688.JPG
Subaru Viziv 2 s výraznými kruhovými elementmi v oboch nárazníkoch

V dizajne vozidla sú kombinované rôzne témy vrátane ostrých hrán a kriviek a kruhových elementov, čo má byť podľa tvrdenia automobilky Subaru výrazom "priateľstva k životnému prostrediu a jazdných výkonov". Na rozdiel od svojho predchodcu má Viziv 2 nie jeden, ale dva páry bočných dverí, predný výklopný, zadný posuvný. Štvormiestny interiér sa nesie v podobnom duchu ako karoséria a vsádza na digitálne displeje a minimum samostatných ovládacích prvkov.

_DSC0705.JPG_DSC0706.JPG_DSC0707.JPG_DSC0710.JPG_DSC0711.JPG_DSC0712.JPG
Štvormiestny interiér nového konceptu je pohodlne prístupný štvoricou veľkých dverí

O pohon sa stará hybridná pohonná sústava typu plug-in hybrid, ktorej srdcom je vpredu uložený preplňovaný zážihový boxer 1,6 DIT s bezstupňovou automatickou prevodovkou CVT Lineartronic. Systém dopĺňajú tri elektromotory, jeden vpredu a dva vzadu, a sada li-iónových akumulátorov. Má ísť opäť o "symetrický" pohon AWD, avšak bez mechanickej väzby spaľovacieho motora so zadnými kolesami, ktoré sú poháňané elektromotormi.

V ďalšej kapitole si môžete prezrieť Viziv 2 v galérii našich živých snímok priamo z Ženevy.

 

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY