vytisknout velikost písma Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krok bližšie k realite

Značka Subaru v Ženeve predstavila novú štúdiu Viziv 2. Má zážihový boxer 1,6 DIT a tri elektromotory.
Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krok bližšie k realite

Viziv sa vracia na miesto činu. Presne pred rokom oslávila v Ženeve svoju premiéru štúdie Subaru Viziv a teraz na rovnakom mieste prichádza pokračovanie tohto príbehu. Je ale treba podotknúť, že Subaru Viziv 2 pôsobí výrazne prepracovanejším dojmom a v bežnej prevádzke si ho možno predstavíte aj bez extrémnej dávky kreativity. Viziv 2 stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 730 mm a je 4 435 mm dlhý, 1 920 mm široký a 1 530 mm vysoký.

_DSC0689.JPG_DSC0690.JPG_DSC0691.JPG
_DSC0686.JPG_DSC0687.JPG_DSC0688.JPG
Subaru Viziv 2 s výraznými kruhovými elementmi v oboch nárazníkoch

V dizajne vozidla sú kombinované rôzne témy vrátane ostrých hrán a kriviek a kruhových elementov, čo má byť podľa tvrdenia automobilky Subaru výrazom "priateľstva k životnému prostrediu a jazdných výkonov". Na rozdiel od svojho predchodcu má Viziv 2 nie jeden, ale dva páry bočných dverí, predný výklopný, zadný posuvný. Štvormiestny interiér sa nesie v podobnom duchu ako karoséria a vsádza na digitálne displeje a minimum samostatných ovládacích prvkov.

_DSC0705.JPG_DSC0706.JPG_DSC0707.JPG_DSC0710.JPG_DSC0711.JPG_DSC0712.JPG
Štvormiestny interiér nového konceptu je pohodlne prístupný štvoricou veľkých dverí

O pohon sa stará hybridná pohonná sústava typu plug-in hybrid, ktorej srdcom je vpredu uložený preplňovaný zážihový boxer 1,6 DIT s bezstupňovou automatickou prevodovkou CVT Lineartronic. Systém dopĺňajú tri elektromotory, jeden vpredu a dva vzadu, a sada li-iónových akumulátorov. Má ísť opäť o "symetrický" pohon AWD, avšak bez mechanickej väzby spaľovacieho motora so zadnými kolesami, ktoré sú poháňané elektromotormi.

V ďalšej kapitole si môžete prezrieť Viziv 2 v galérii našich živých snímok priamo z Ženevy.

 

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY