vytisknout velikost písma Subaru v Tokiu: B4 Blitzen, XV Šport, Levorg S, WRX S4 Prova a ďalšie

Subaru v Tokiu: B4 Blitzen, XV Šport, Levorg S, WRX S4 Prova a ďalšie
Zoznam kapitol
  1. Subaru v Tokiu
  2. Fotogaléria

Subaru dorazilo na tokijský autosalón hneď s niekoľkými zaujímavými novinkami. Bohužiaľ nie je tak celkom isté, či sa vôbec niekedy dostane niektorá z nich do Európy, ale to neznamená, že by sme ich mali prehliadnuť. Menovite vystavuje Subaru na svojom domácom autosalóne Legacy B4 Blitzen Concept, XV Šport Concept, vyladené WRX S4, Forester tS, Levorg S Concept alebo záchranársky Outback.

Legacy B4 Blitzen Concept vychádza z poslednej generácie tohto modelu. Auto dostalo kompletne prepracovanú prednú časť, iné nárazníky, nechýbajú karbónové detaily, devätnásťpalcové kolesá, spojler na veku kufra a luxusne vyzerajúci interiér. Vystavený automobil má pod kapotou motor s objemom 2498 cm3 disponujúci výkonom 129 kW (175 k).

subaru_toko_01.jpgsubaru_toko_02.jpgsubaru_toko_03.jpg

V podobnom duchu sa nesie aj koncept XV Sport. Aj tento model dostal upravený vzhľad (iná maska, nové sedemnásťpalcové kolesá, spojler pod predným nárazníkom) aj vyladený interiér (čierny so žltými detailmi, športové sedačky...). XV Sport je navyše celkovo nižší. Uvidíme, či a prípadne kedy sa takéto prevedenie dostane do predaja. Nevyzerá vôbec zle.

subaru_toko_39.jpgsubaru_toko_40.jpgsubaru_toko_41.jpg

Treťou novinkou je WRX S4 upravené spoločnosťou Prova. Tá pridala na auto nové nárazníky, prahové nástavce, zadný spojler (všetko z karbónu) alebo dvadsaťpalcové kolesá. Iný je tiež volant, sedačky a menil sa aj výfuk a nastavenie podvozku. O pohon sa stará preplňovaný dvojliter disponujúci výkonom 221 kW (300 k).

subaru_toko_31.jpgsubaru_toko_32.jpgsubaru_toko_33.jpg

Z ostatných premiér stojí za zmienku Forester tS, ktorý sme vám už predstavili, Levorg S Concept a Outback Super GT 2015 FRO. Levorg S Concept je vlastne také WRX STI s karosériou kombi, Outback FRO sa potom predstaví ako vozidlo prvej pomoci určené pre preteky Super GT.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY