vytisknout velikost písma Subaru v Tokiu: B4 Blitzen, XV Šport, Levorg S, WRX S4 Prova a ďalšie

Subaru v Tokiu: B4 Blitzen, XV Šport, Levorg S, WRX S4 Prova a ďalšie
Zoznam kapitol
  1. Subaru v Tokiu
  2. Fotogaléria

Subaru dorazilo na tokijský autosalón hneď s niekoľkými zaujímavými novinkami. Bohužiaľ nie je tak celkom isté, či sa vôbec niekedy dostane niektorá z nich do Európy, ale to neznamená, že by sme ich mali prehliadnuť. Menovite vystavuje Subaru na svojom domácom autosalóne Legacy B4 Blitzen Concept, XV Šport Concept, vyladené WRX S4, Forester tS, Levorg S Concept alebo záchranársky Outback.

Legacy B4 Blitzen Concept vychádza z poslednej generácie tohto modelu. Auto dostalo kompletne prepracovanú prednú časť, iné nárazníky, nechýbajú karbónové detaily, devätnásťpalcové kolesá, spojler na veku kufra a luxusne vyzerajúci interiér. Vystavený automobil má pod kapotou motor s objemom 2498 cm3 disponujúci výkonom 129 kW (175 k).

subaru_toko_01.jpgsubaru_toko_02.jpgsubaru_toko_03.jpg

V podobnom duchu sa nesie aj koncept XV Sport. Aj tento model dostal upravený vzhľad (iná maska, nové sedemnásťpalcové kolesá, spojler pod predným nárazníkom) aj vyladený interiér (čierny so žltými detailmi, športové sedačky...). XV Sport je navyše celkovo nižší. Uvidíme, či a prípadne kedy sa takéto prevedenie dostane do predaja. Nevyzerá vôbec zle.

subaru_toko_39.jpgsubaru_toko_40.jpgsubaru_toko_41.jpg

Treťou novinkou je WRX S4 upravené spoločnosťou Prova. Tá pridala na auto nové nárazníky, prahové nástavce, zadný spojler (všetko z karbónu) alebo dvadsaťpalcové kolesá. Iný je tiež volant, sedačky a menil sa aj výfuk a nastavenie podvozku. O pohon sa stará preplňovaný dvojliter disponujúci výkonom 221 kW (300 k).

subaru_toko_31.jpgsubaru_toko_32.jpgsubaru_toko_33.jpg

Z ostatných premiér stojí za zmienku Forester tS, ktorý sme vám už predstavili, Levorg S Concept a Outback Super GT 2015 FRO. Levorg S Concept je vlastne také WRX STI s karosériou kombi, Outback FRO sa potom predstaví ako vozidlo prvej pomoci určené pre preteky Super GT.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY