vytisknout velikost písma Subaru v Los Angeles ukáže predobraz ďalšej generácie Legacy

Značka Subaru v predstihu odhalila prvé snímky a informácie ku svojej novej štúdii Legacy Concept.

Dizajn a celková koncepcia aktuálnej generácie modelu Subaru Legacy sú trochu diskutabilné, podobne ako celkové štylistické smerovanie väčšiny nových Subaru. Pripomeňme len pred niekoľkými dňami uvedené sériové Subaru WRX, ktoré je pre tých, ktorým sa páčila štúdia Subaru WRX Concept, sklamaním.

Nová štúdia Legacy Concept, to je ale našťastie trochu iná rozprávka.

Subaru Legacy Concept 1.jpgSubaru Legacy Concept 2.jpg
Nová štúdia Subaru Legacy Concept sa predstaví za mesiac v Los Angeles

Rozložitá karoséria tohto sedanu dýcha odvahou, sebavedomím a dynamikou. Smerom dozadu stúpajúca spodná línia bočného zasklenia, podporená výrazným prelisom v úrovni, v ktorej sa zvyčajne objavujú dverné kľučky, a prelomené krivky predných i zadných svetlometov, to sú len niektoré z prvkov inšpirovaných práve spomínanú štúdiu WRX Concept. Legacy Concept stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 880 mm a je 4 930 mm dlhý, 1 940 mm široký a 1 500 mm vysoký.

Dvadsaťjedna palcové liate ráfiky obúvajú pneumatiky s rozmermi 265/40. O podobe pohonnej sústavy zatiaľ informácie nemáme, ale súdiac podľa pohľadu na zadný nárazník to vyzerá, že by mohlo ísť o elektromobil. Nová štúdia Subaru Legacy Concept oslávi svoju výstavnú premiéru na nadchádzajúcom autosalóne v Los Angeles a jej sériového prevedenia by sme sa mohli dočkať koncom budúceho roka.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY