vytisknout velikost písma Subaru v Los Angeles ukáže predobraz ďalšej generácie Legacy

Značka Subaru v predstihu odhalila prvé snímky a informácie ku svojej novej štúdii Legacy Concept.

Dizajn a celková koncepcia aktuálnej generácie modelu Subaru Legacy sú trochu diskutabilné, podobne ako celkové štylistické smerovanie väčšiny nových Subaru. Pripomeňme len pred niekoľkými dňami uvedené sériové Subaru WRX, ktoré je pre tých, ktorým sa páčila štúdia Subaru WRX Concept, sklamaním.

Nová štúdia Legacy Concept, to je ale našťastie trochu iná rozprávka.

Subaru Legacy Concept 1.jpgSubaru Legacy Concept 2.jpg
Nová štúdia Subaru Legacy Concept sa predstaví za mesiac v Los Angeles

Rozložitá karoséria tohto sedanu dýcha odvahou, sebavedomím a dynamikou. Smerom dozadu stúpajúca spodná línia bočného zasklenia, podporená výrazným prelisom v úrovni, v ktorej sa zvyčajne objavujú dverné kľučky, a prelomené krivky predných i zadných svetlometov, to sú len niektoré z prvkov inšpirovaných práve spomínanú štúdiu WRX Concept. Legacy Concept stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 880 mm a je 4 930 mm dlhý, 1 940 mm široký a 1 500 mm vysoký.

Dvadsaťjedna palcové liate ráfiky obúvajú pneumatiky s rozmermi 265/40. O podobe pohonnej sústavy zatiaľ informácie nemáme, ale súdiac podľa pohľadu na zadný nárazník to vyzerá, že by mohlo ísť o elektromobil. Nová štúdia Subaru Legacy Concept oslávi svoju výstavnú premiéru na nadchádzajúcom autosalóne v Los Angeles a jej sériového prevedenia by sme sa mohli dočkať koncom budúceho roka.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY