vytisknout velikost písma Subaru ukáže v Tokiu tri športovo ladené koncepty

Subaru ukáže v Tokiu tri športovo ladené koncepty

Deviateho januára odštartuje tokijský autosalón, kde samozrejme nemôže chýbať domáca automobilka Subaru. Tá oficiálne oznámila svoj program pre túto udalosť. Hlavnú úlohu tu budú hrať tri novinky, pričom všetko budú športovo ladené koncepty. Tešiť sa máme na Legacy B4 Blitzen Concept, XV Sport Concept a Levorg S Concept.

Legacy Blitzen dostane karosériu lakovanú vo farbe Premium Red, chýbať nebudú ani veľká zliatinové kolesá a spojler vzadu. Do interiéru sa nasťahovalo lesklo čierne obloženie doplnené o kontrastné červené detaily. Druhým konceptom je XV Sport, ktoré pre zmenu dostalo žltú karosériu (farba Sunrise Yellow). Opäť došlo na spoilery a Subaru spomína v tlačovej správe aj zmenšenú svetlú výšku. Interiér kombinuje čiernu farbu a žlté detaily.

Tretím konceptom je Levorg S Concept, ktorý vyladila divízia STI. Pod kapotou je benzínový dvojliter DIT, od STI ale dostal iné sanie a výfuk. Vylepšený bol aj podvozok. Mimochodom, Levorg budúci rok zavíta aj na slovenský trh, avšak s benzínovou tisícšesťstovkou pod kapotou.

Okrem spomínaných modelov bude možnosť vidieť na tokijskom autosalóne aj Forester tS a pretekárske modely BRZ GT3000, WRX STI NBR Challenge a WRX STI pre Japan Rally Championship.

tokio.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY