vytisknout velikost písma Subaru ukáže v Tokiu tri športovo ladené koncepty

Subaru ukáže v Tokiu tri športovo ladené koncepty

Deviateho januára odštartuje tokijský autosalón, kde samozrejme nemôže chýbať domáca automobilka Subaru. Tá oficiálne oznámila svoj program pre túto udalosť. Hlavnú úlohu tu budú hrať tri novinky, pričom všetko budú športovo ladené koncepty. Tešiť sa máme na Legacy B4 Blitzen Concept, XV Sport Concept a Levorg S Concept.

Legacy Blitzen dostane karosériu lakovanú vo farbe Premium Red, chýbať nebudú ani veľká zliatinové kolesá a spojler vzadu. Do interiéru sa nasťahovalo lesklo čierne obloženie doplnené o kontrastné červené detaily. Druhým konceptom je XV Sport, ktoré pre zmenu dostalo žltú karosériu (farba Sunrise Yellow). Opäť došlo na spoilery a Subaru spomína v tlačovej správe aj zmenšenú svetlú výšku. Interiér kombinuje čiernu farbu a žlté detaily.

Tretím konceptom je Levorg S Concept, ktorý vyladila divízia STI. Pod kapotou je benzínový dvojliter DIT, od STI ale dostal iné sanie a výfuk. Vylepšený bol aj podvozok. Mimochodom, Levorg budúci rok zavíta aj na slovenský trh, avšak s benzínovou tisícšesťstovkou pod kapotou.

Okrem spomínaných modelov bude možnosť vidieť na tokijskom autosalóne aj Forester tS a pretekárske modely BRZ GT3000, WRX STI NBR Challenge a WRX STI pre Japan Rally Championship.

tokio.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY