vytisknout velikost písma Subaru s motorom uprostred nebude. Ale možno príde nové BRZ

Subaru s motorom uprostred nebude. Ale možno príde nové BRZ

Máme pre vás jednu zlú a dve dobré správy. Subaru odmietlo nedávne špekulácie o tom, že sa chystá kupé s motorom uprostred, pohonom zadnej nápravy a s elektrickým pohonom predných kolies. Dobrou správou však je fakt, že je potvrdený príchod novej generácie STI a možno sa dočkáme aj druhej generácie BRZ.

Pôvodné špekulácie o testovaní prototypu s motorom uprostred odmietol prezident Subaru of America Tom Doll v rozhovore s kolegami z CarAdvice. Ten podľa svojho vyjadrenia o tomto projekte nikdy nepočul, nevie, čo to je, nevie, odkiaľ sa vzali takéto informácie a veľmi by ho zaujímal zdroj, ktorý tiež informácie poskytol. Pravdou však zostáva, že podobný automobil teoreticky nie je vôbec nereálny a aj vzhľadom k budúcnosti by dával zmysel. Uvidíme, ako to celé dopadne.

Tom Doll pridal ale ešte ďalšie zaujímavé informácie. Nová generácia modelu BRZ je údajne stále v hre. Subaru jedná s Toyotou o pokračovaní tohto projektu, ale žiadne konkrétne rozhodnutie zatiaľ ešte nepadli.

Posledná správa sa týka modelu WRX a STI. Subaru počíta s novými generáciami postavenými na platforme, s ktorou sa nedávno predstavila Impreza. Ostrý sedan máme očakávať na prelome rokov 2017 a 2018.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY