vytisknout velikost písma Subaru predstavuje XV Special Edition. K nám sa ale nedostane

Subaru predstavuje XV Special Edition. K nám sa ale nedostane

Na trh mieri Subaru XV v limitovanej edícii zvanej jednoducho "Special Edition". Takých Subaru bude vyrobených len tisíc a ak už teraz máte chuť si jedno kúpiť, rovno na neho zabudnite. Táto špecialita sa totiž týka len amerického trhu.

Na druhú stranu zas o toľko neprídeme. XV Crosstrek (ako sa Subaru XV v Amerike volá) Special Edition totiž obsahuje predovšetkým viac výbavy a jediným naozaj výrazným poznávacím znamením je farba karosérie. Odtieň Sunrise Yellow tomuto crossoveru však veľmi pristane.

Zákazníci, ktorí si limitovanú edíciu Subaru XV kúpia, dostanú ešte navyše strešné okno, multimediálny systém Starlink pracujúci so sedempalcovým dotykovým displejom alebo sedemnásťpalcové liate kolesá a zatmavené okná. Predaj odštartuje ešte tento rok na jar.

XVC SE Sunrise exterior (1).jpgXVC SE sunriseyellow-1 (1).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY