vytisknout velikost písma Subaru predstavuje novú platformu. Prídu hybridy a elektromobily

Subaru predstavuje novú platformu. Prídu hybridy a elektromobily

Subaru oficiálne predstavilo novú modulárnu platformu. Tá sa stane základom všetkých nových modelov, ktoré postupne prídu na trh. Ako prvá túto techniku ​​dostane nastupujúca generácia Imprezy, ktorá sa na niektorých trhoch začne predávať ešte tento rok.

Nová platforma Subaru má znamenať značný posun v mnohých smeroch. Tak napríklad prinesie japonskej automobilke výrazné zjednodušenie výroby, pretože umožní výrobu dielov pre všetky modely na jednej linke a prinesie aj zníženie výrobných nákladov.

V budúcnosti tento základ dostane každý model značky Subaru, pričom sa počíta ako s klasickou technikou, tak s hybridom, plug-in hybridom aj čisto elektrickým alebo aj iným alternatívnym pohonom, ktorý si bude práve trh žiadať.

Globálna platforma Subaru zaistí aj lepšie jazdné vlastnosti. Dôvodom bude o päť milimetrov nižšie ťažisko alebo podstatne vyššia tuhosť. Zároveň automobilka sľubuje výrazné zlepšenie ochrany posádky. S príchodom tejto platformy potom dôjde aj k zvýšeniu komfortu a zníženiu vibrácií. Vzhľadom k tomu, ako funguje napríklad také Subaru Levorg, sa máme naozaj na čo tešiť.

Ako už bolo povedané, prvá príde s touto technikou nová Impreza. Tá sa síce začne predávať na niektorých trhoch už tento rok, do Európy ale dorazí až neskôr. Ako bude tento model vyzerať v oplastovanej verzii XV, to ukazuje na aktuálnom autosalóne v Ženeve štúdia XV Concept.

subaru_1.JPGsubaru_2.JPGsubaru_3.JPGsubaru_4.jpgsubaru_6.JPGsubaru_5.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY