vytisknout velikost písma Subaru Outback: nová generácia predstavená, vsádza na priestor

Automobilka Subaru na newyorskom autosalóne predstavila novú generáciu svojho modelu Outback.
Subaru Outback: nová generácia predstavená, vsádza na priestor

Nový Outback bol len pred niekoľkými minútami predstavený na autosalóne v New Yorku. Po februárovej premiére nového sedanu Subaru Legacy ide o ďalšiu zásadnú novinku z dielní Subaru. Outback nadväzuje na odkaz predchádzajúcich generácií vozidiel Legacy Outback a Outback a zároveň sa hlási k novému sedanu Legacy. Zdieľa s ním základné riešenie predku s natiahnutými svetlami a výraznou maskou chladiča, ale nárazník je nový a masívnejší a nechýbajú mu rozmerné kruhové hmlovky.

Subaru Outback 2015 01.jpgSubaru Outback 2015 03.jpgSubaru Outback 2015 14.jpgSubaru Outback 2015 32.jpgSubaru Outback 2015 33.jpgSubaru Outback 2015 34.jpg
Subaru Legacy v novej generácii pre rok 2015

Nový Outback čo do proporcií karosérie pokročil od bežných kombi ešte ďalej než jeho predchodcovia smerom k SUV. Vyniká vysokým zadkom, hliníkovou kapotou, väčším čelným sklom, ochranným plastovaním spodných hrán nárazníkov a prahov a svetlou výškou 221 mm. Nad zadným oknom je decentný spojler a kolesá môžu mať priemer 17, alebo 18 palcov. V štandardnej výbave základného prevedenia nájdeme aspoň klimatizáciu alebo zábavný systém s displejom s uhlopriečkou 6,2 palca.

Subaru Outback 2015 22.jpgSubaru Outback 2015 23.jpgSubaru Outback 2015 24.jpgSubaru Outback 2015 25.jpgSubaru Outback 2015 26.jpgSubaru Outback 2015 27.jpg
Outback je pripravený na nové dobrodružstvá...

Drahšie verzie ponúknu aj všestranne elektricky nastaviteľné predné sedadlá s vyhrievaním, audiosústavu Harman / Kardon, väčší displej na stredovej konzole alebo "drevené" dekory v interiéri. V USA, kde sa nový Outback začne predávať v priebehu tohtoročného leta, budú v ponuke dva motory boxer, štvorvalec 2,5 l/130 kW a šesťvalec 3,6 l/191 kW. Štandardom je v oboch prípadoch pohon všetkých kolies a bezstupňová prevodovka CVT Lineartronic.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY